طی سال گذشته؛

بیش از 100 هزار سند دفاع مقدس در خوزستان ساماندهی شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: طی سال گذشته در حرکتی ارزشمند بیش از 100 هزار سند دفاع مقدس در خوزستان ساماندهی شد.
کد خبر: ۲۸۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ - 04April 2018

در سال گذشته بیش از یکصد هزار سند دفاع مقدس در خوزستان ساماندهی شدبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اولین جلسه رسمی سال جدید اظهار داشت: به لطف خدا و همت شما و البته برکت خون شهدا توانستیم در سال گذشته قدم های بزرگی در راه رسالتی که بر گردنمان است، برداریم.

وی ساماندهی بیش از 100 هزار سند دفاع مقدس را حرکتی ارزشمند دانست و افزود: طراحی سناریوی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، تشکیل شورای هماهنگی در شهرستان‌ها، جمع آوری و ارائه عملکرد 5 ساله استان و نمایش آن در تهران، تکمیل ساختمان اداری اداره‌کل، ساماندهی یادمان‌های دفاع مقدس، آغاز تاریخ نهضت شفاهی، چاپ و نشر بیش از 30 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس بخصوص در بخش کودک و نوجوان، راه‌اندازی و فعال کردن واحدهای هنری و خبرگزاری و افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول را از شاخص‌ترین فعالیت‌های استان در سال گذشته قلمداد کرد و خواهان تلاش بیشتر برای سال آتی شد.

سردار علیپور همچنین سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در باب رسالت بنیاد را سرلوحه و نقشه راه پیش رو برای همه دانست و گفت: علی‌رغم تمام تلاش ها و کارهای صورت گرفته هنوز نتوانسته‌ایم قطره‌ای از دریای فرهنگ ناب و غنی دفاع مقدس را احصا و انتقال دهیم.

وی در پایان از تلاش و همکاری جهادی همه کارکنان و مدیریت های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان و مراکز فرهنگی استان نیز تقدیر بعمل آورد و خواستار آن شد که همه واحدها تا چند روز آینده برنامه های مد نظرشان برای 3 ماهه اول سال 97 را ارائه دهند که ضمن بررسی وارد فاز اجرایی شوند.

در پایان این جلسه نیز همه مدیریت ها و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان ضمن بررسی عملکرد خود در سال گذشته، هم قسم شدند که نهایت تلاش خود را برای انتقال فرهنگ غنی و ناب دفاع مقدس به نسل های جوان کشور به کار برند و از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار