استاندار مازندران:

مصرف کالاهای ایرانی در ادارات مازندران نهادینه شود

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مصرف کالای ایرانی به شعار و نصب بنر نیست، گفت: مصرف کالاهای ایرانی در ادارات مازندران نهادینه شود.
کد خبر: ۲۸۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ - 04April 2018

مصرف کالاهای ایرانی در ادارات مازندران نهادینه شود//// سلام.. وقت بخیر// این جلسه دیروز برگزار شد به نقل از روابط عمومی امروز فرستادم در صورت صلاحدید کار بشه.به گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «محمد اسلامی» استاندار مازندران در دیدار نوروزی با کارکنان و مدیران استانداری اظهار داشت: نقش وزارت کشور و استانداری برای تحقق برنامه‌های دولت و کارآمدی دستگاهها و توسعه همه جانبه استان نقشی راهبردی و بی‌نظیر است. 

اسلامی با تبریک تقارن نوروز 97 با ماه رجب و ولادت با سعادت امیر مومنان (ع) گفت: اخلاق و منش علوی ضامن موفقیت و سربلندی ماست.

این مسئول افزود: الحمدلله نوروز 97 برای مردم مازندران سرشار از امنیت و آرامش بود و اقامت 15 میلیون نفر شب در استان و میزبانی از مهمانان سراسر کشور در دیار علویان برای همه ما موجب افتخار است.

وی از حضور موثر و شایسته کمیته های 12 گانه ستاد خدمات سفر و معاون عمرانی استانداری در ایام نوروز تقدیر و تشکر کرد و گفت: هماهنگی و همراهی بسیار خوبی در نوروز97 بین دستگاه‌های متولی و خدمت رسان وجود داشته است هر چند ترافیک در غرب استان مشهود بود و امیدواریم با توسعه زیر ساخت ها و بهره‌گیری از حمل و نقل ترکیبی بار ترافیکی استان کاهش یابد.

استاندار مازندران بر کاهش خودرو محوری و توسعه ریل و حمل و نقل ترکیبی در استان تاکید کرد و گفت: وزارت کشور و استانداری در تحقق برنامه های دولت نقشی مهم و راهبردی دارند و موفقیت همه بخش‌ها با موفقیت وزارت کشور و استانداری گره خورده است.

اسلامی خواستار پیگیری و نظارت مقتدرانه مجموعه استانداری در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای استان شد و گفت: اتفاقات مهم توسعه‌ای با نظارت و پیگیری مداوم و جدی حاصل می‌شود.

وی کارآمدی دولت را منوط به کارآمدی افراد و کارکنان دانست و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مازندران اولین استانی بود که ساختار جدید فرمانداری‌ها را دریافت کرد و همه باید کمک کنند تا ظرفیت مدیریتی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ارتقاء یابد.

استاندار مازندران خدمت بی‌منت و شایسته به مردم را متذکر شد و گفت: مردم انتظار خدمات صادقانه دارند و امور مردم باید ساده و روان بگذرد.

این مسئول خداحافظی با بروکراسی را بسیار مهم دانست و گفت: متاسفانه فقط 12 درصد اعتبارات استان صرف فعالیت‌های عمرانی می‌شود و اکثر اعتبارات صرف هزینه های جاری می‌شود و ضرورت دارد برای کارآمدی و چابک سازی دستگاه‌های خدمت رسان فکری اساسی کرد.

استاندار مازندران بر ضرورت تحقق ابعاد حقوق شهروندی ابلاغ شده از سوی ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: همه باید با تعهدات اخلاقی و قانونی برای اصلاح فرایند غیر ضرور اداری تلاش کنند.

اسلامی کاهش مهلت صدور مجوزها، ارتقاء نرخ پاسخگویی، سلامت اداری، اصلاح فرایندها و خدمت خالصانه به مردم را مهمترین انتظارات در سال 97 دانست و تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از 180 مورد اختیار دستگاه‌ها به استان واگذار شده و از این فرصت برای تحقق برنامه‌ها باید استفاده کرد.

وی تاکید کرد: توسعه باید بر اساس سرمایه مردم محقق شود و تسهیلات و منابع ارزان قیمت اختصاص یافته برای رونق تولید و افزایش اشتغال هم در این مسیر هزینه گردد.

این مسئول با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال متذکر شد: شعار سال با بنر و شعار محقق نمی شود همه باید با تعصب و تعهد از کالای ایرانی حمایت کنند و برای تحقق شعار سال باید از خودمان شروع کنیم.

استاندار مازندران در پایان سخنان خود ضمن تشکر از تلاش ارزشمند کارکنان استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ابراز امیدواری کرد تا به برکت شعار سال 97 همه کالای ایرانی مصرف کنند و با حمایت از کالای ایرانی زمینه توسعه و رونق تولید و اشتغال را فراهم کنند.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها