نماینده ولی فقیه در مازندران:

برای رسیدن به خودکفایی اقتصادی توجه به تولید داخلی ضروری است

نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم استفاده از تولیدات داخلی در ادارات تاکید کرد و گفت: برای خودکفایی اقتصادی چاره‌ای نداریم که به تولید داخلی و کالاهای ایرانی توجه داشته باشیم.
کد خبر: ۲۸۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ - 04April 2018

برای رسیدن به خودکفایی اقتصادی توجه به تولید داخلی ضروری استبه گزارش دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در جلسه شورای اداری استان با تاکید بر اینکه حمایت از کالاهای ایرانی مستلزم فرهنگ سازی و تلاش در این بخش است، اظهار داشت: حمایت از کالاهای ایرانی بدون توجه به ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی محقق نمی‌شود.

وی بر لزوم استفاده از تولیدات داخلی در ادارات تاکید کرد و گفت: برای خودکفایی اقتصادی چاره‌ای نداریم که به تولید داخلی و کالاهای ایرانی توجه داشته باشیم.

طبرسی از مسئولان و مدیران خواست تا در راستای تحقق منویات رهبری تلاش کنند و افزود: تولیدکنندگان نیز باید کالای مرغوب و استاندارد و متناسب با ذائقه مصرف کنندگان تولید کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه دشمن با ما سر سازش ندارد به مشکلات استراتژیکی با دشمنان و آمریکا اشاره و اضافه کرد: دشمنان نمی‌خواهند ما به خویشتن بازگردیم و می‌خواهند تا اسلام بالادست نباشد.

طبرسی واردات بی‌رویه و قاچاق را مخالف شعار حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: باید جلوی این واردات بی‌رویه که به اقتصاد ملی و داخلی ضربه می‌زند، گرفته شود.

وی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه وجود رگه‌هایی از فرهنگ غربی متناسب با شان نظام مردم‌سالاری دینی نیست تصریح کرد: امیدوارم با منویات رهبری این مسائل برطرف شود و به جایگاه واقعی خود برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار