واکنش جنبش «فتح» به تهدیدات «لیبرمن» علیه فلسطینی‌ها

یکی از مسئولان جنبش فتح گفت که تهدیدات اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واقع زمینه‌سازی برای ارتکاب یک جنایت جدید علیه فلسطینی‌هاست.
کد خبر: ۲۸۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ - 04April 2018

واکنش جنبش «فتح» به تهدیدات «لیبرمن» علیه فلسطینی‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از النشره، «ماجد الفتیانی» دبیر شورای انقلابی جنبش فتح اظهار داشت: تهدیدات آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسرائیل در خصوص هدف قرار دادن تظاهرات کنندگان فلسطینی در غزه در واقع زمینه‌سازی برای ارتکاب یک کشتار جدید است که اشغالگران قصد دارند روز جمعه آتی در جریان تظاهرات مسالمت‌آمیز روز زمین در نوار مرزی با غزه دست به آن بزنند.

وی افزود: این تهدیدات در واقع دلیل دیگری بر این مسأله است که اشغالگران خود را برتر از قانون می‌بینند و جامعه جهانی باید این اقدامات را محکوم کند. تمام تلاش‌ها باید در برابر اشغالگران متحد شده و تمام کشور‌های دوست و نهاد‌های حقوق بشر و دادگاه کیفری بین المللی باید اقدامات اشغالگران را که با حمایت آمریکا قوانین را زیر پا می‌گذارند زیر ذره بین قرار دهند.

بنا بر این گزارش، لیبرمن اخیرا در جریان بازدید از شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوارغزه گفت که ما قواعد واضحی وضع کرده‌ایم و تصمیمی برای تغییر آن نداریم و هر کسی به مناطق مرزی نزدیک شود، جانش به خطر می‌افتد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها