سردار اشتری عنوان کرد؛

تقویت قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در سال 97

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید بیش از گذشته برای نخریدن کالای خارجی اهتمام داشته باشیم، گفت: قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا برای حمایت از کالای ایرانی باید تقویت شود.
کد خبر: ۲۸۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ - 04April 2018

ضرورت تقویت قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا برای حمایت از کالای ایرانی/ ضرورت اراده جدی مسئولان کشور و مردم برای تحقق شعار سالبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در جلسه اخوت حوزه مرکزی ناجا ضمن تبریک تقارن ماه رجب با سال جدید، اظهار داشت: انصافا در سال 96 با عنایت پروردگار متعال و هدایت داهیانه مقام معظم رهبری، اقدامات بزرگی از سوی کارکنان نیروی انتظامی با هوشمندی و درایت انجام شد؛ الحمدلله در مجموع، ناجا عملکرد مثبت و مطلوبی داشت که از کلیه فرماندهان، روسا و پرسنل ناجا به واسطه همه تلاش‌ها و کمبودها، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته با تمام اتفاقات پرفراز و نشیب آن برای نیروی انتظامی از لحاظ کاری، سال خوبی محسوب می‌شود، گفت: در حقیقت افتخارات سال گذشته ناشی از درایت و مدیریت همه همکاران عزیزم در سراسر کشور و تعامل بسیار خوب مردم بود که جای تشکر دارد.

این مقام عالی انتظامی به افزایش سفرهای نوروزی اشاره و بیان کرد: با وجود افزایش سفرها، حضور مستمر و هدفمند همکاران عزیزم تعطیلات خوبی را برای مردم رقم زد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: به گفته مسئولان و مردم، دستگاهی که بیشترین خدمات را در ایام نوروز به مردم ارائه می‌دهد، نیروی انتظامی است؛ امیدواریم در یکی دو روز آینده نیز این اهتمام با جدیت ادامه پیدا کند تا ان‌شاءالله هموطنان عزیز به شهرهای خود بازگردند.

وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ‌سازی مناسبی صورت گیرد تا مردم سفر خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که خستگی و خواب آلودگی سبب بروز مشکلات برای آنان نشود.

فرمانده ناجا به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اشاره و تصریح کرد: امیدوارم همچون سال گذشته با استفاده از تدابیر ایشان، در سال جدید نیز موفق باشیم و باید در زندگی شخصی، محیط اداری و نیز اجرای مأموریت‌ها، تدابیر مقام معظم رهبری درباره حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه کارها قرار داده و خود را ملزم به اجرای این مهم قرار دهیم؛ باید بیش از گذشته این اهتمام را داشته باشیم که کالای خارجی نخریم.

این مقام عالی انتظامی کشور تاکید کرد: باید فرمایشات معظم له را در راستای اجرای ماموریت‌های محوله و نیز ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سردار اشتری، مبارزه بی‌امان و جدی با ورود کالای قاچاق را یکی از ماموریت‌های مهم نیروی انتظامی عنوان و خاطرنشان کرد: این مهم را در مبادی رسمی و غیررسمی تا داخل شهرها ارتقاء داده و آن را تقویت کنیم.

وی بر تقویت قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا تاکید و تصریح کرد: با مشخص شدن سهم دیگر دستگاه‌ها و استفاده از روش‌ها و فناوری‌های نوین می‌توان گام موثر و مهمی برای حمایت از تولید کالای ایرانی برداشت.

فرمانده ناجا با بیان اینکه یکی از محورهای فرمایشات فرماندهی کل قوا، شعارها، ارزش‌ها و اصول بنیادین انقلاب اسلامی است، یادآور شد: این شعارهای ارزشی و موضوعات مبنایی مانند مردم سالاری، عدالت محوری و جاری شدن احکام الهی را باید در سازمان عظیم ناجا عملیاتی و اجرایی کنیم.

سردار اشتری در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه کلیه اعتبارات پیش بینی شده برای سال 97 تصویب شده است، گفت: در سال 96 نسبت به سنوات قبل 110 درصد افزایش اعتبار داشتیم که ناشی از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اجرای دقیق مأموريت‌ها و پیگیری تیم مالی ناجا بود.

فرمانده نیروی انتظامی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید روحیه نشاط در بین کارکنان دمیده شود، اشاره و تصریح کرد: از اهتمام جدی همکارانم در اجرای این مهم، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در سال جدید باید با اجرای اقدامات نوآورانه برای بهبود عملکردمان تلاش کنیم، تصریح کرد: بایستی خود را برای سال جدید و استقرار نظم و امنیت و آرامش بیشتر در کشور آماده کنیم و برای پیشگیری از حادث شدن اتفاقات ناگوار بیش از گذشته تلاش شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور افزود: پلیس با برنامه‌ریزی، تدوین و بررسی کارها در اتاق‌های فکر بحمدالله به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است.

سردار اشتری از نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه سازمان ناجا نام برد و گفت: کارکنان نیروی انتظامی، از نیروهای خدوم، انقلابی، جهادی و همیشه گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند که هرگز اجازه نمی‌دهند تا کوچکترین خدشه‌ای به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد شود.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: یکی ازاولویت‌های ما در سال گذشته تقویت نیروی انسانی و ارتقاء معیشت کارکنان بود که امسال نیز این مهم را دنبال خواهیم کرد تا به وضع مطلوب برسیم.

وی با بیان اینکه در سازمان نیروی انتظامی، فرماندهان، مسئولان و مدیران لایق و شایسته‌ای وجود دارد، تصریح کرد: باید برای ارتقاء روحیه انقلابی و جهادی کارکنان با تمام توان و ظرفیت تلاش کنیم؛ امروز شأن و منزلت ناجا نسبت به گذشته، مطلوب تر شده است.

سردار اشتری خطاب به فرماندهان، مسئولان و مدیران ارشد ناجا، گفت: خوشبختانه نظرسنجی‌های انجام شده، حکایت از رضایت‌مندی مردم از عملکرد شما دارد.

وی خاطرنشان کرد: بی‌ثباتی منطقه و نیز دخالت‌های کشورهای خارجی در این راستا، حاکی از این است که بایستی امسال بیش از سال گذشته تلاش کنیم و هوشیارتر باشیم.

فرمانده ناجا از فضای مجازی، به عنوان دغدغه علما و مردم نام برد و تصریح کرد: متاسفانه کم‌کاری برخی از دستگاه‌ها، برای نیروی انتظامی بار مضاعف کاری داشته است.

این مقام عالی انتظامی کشور با بیان اینکه شرعاً همه مسئول هستیم برای به روز رسانی، نوآوری، انجام مطلوب ماموریت‌های محوله و نیز ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تلاش کنیم، گفت: ناجا با توجه به گستردگی، تنوع و تعدد ماموریتی، الحمدلله از پاک‌ترین سازمان‌هاست بنابراین از کلیه همکاران می‌خواهم نظرات سازنده خود را برای بنده ارسال کنند تا بتوانیم با بهره‌برداری از پیشنهادات و انتقادات سازنده، یک سازمان پویا و به روز داشته باشیم.

این مقام عالی انتظامی کشور ادامه داد: بایستی آمادگی‌ها را روز به روز افزایش داده تا ان‌شاءالله و به یاری خداوند توفیق بیشتری برای خدمتگزاری به مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها