چهارمین «فرمانده» متفاوت از قبل به شبکه افق می‌آید

سری چهارم مستند مسابقه «فرمانده» این بار در سیستان و بلوچستان، از پنجشنبه این هفته روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.
کد خبر: ۲۸۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ - 04April 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «فرمانده» مستند مسابقه‌ای تلویزیونی است که در قالب رئالیتی شو توسط خانه مستند انقلاب اسلامی تولید می شود، مسابقه ای هیجان انگیز که تاکنون سه سری از آن از شبکه افق و سایر شبکه ها پخش شده و اینک، سری چهارم آن از پنجشنبه این هفته روی آنتن افق می رود.

سری نخست فرمانده، در ۱۰ قسمت ۵۲ دقیقه‌ای و در پادگان آموزشی سید الشهدای نیروی دریایی سپاه واقع در منطقه زیباکنار گیلان فیلمبرداری شد و سردار علی مسجدیان فرماندهی ۱۰ شرکت کننده نهایی این مسابقه را بر عهده داشت؛ سری دوم این مستند در جزیره فارور در خلیج فارس و در سال 1392 تولید شد و سری سوم نیز در سه مکان یعنی پادگان سیدالشهدای نیروی دریایی سپاه واقع در زیباکنار، شهرک سینمایی دفاع مقدس و مرحله نهایی باز هم در جزیره فارور، که در هر دو سری، شهید محمد ناظری فرمانده وقت نیروی ویژه دریایی سپاه کار فرماندهی و داوری را انجام می داد.

فیلم برداری سری چهارم این مسابقه نیز در سیستان و بلوچستان صورت گرفت و اوایل سال گذشته به اتمام رسید و حالا پس از پشت سر گذاشتن مراحل نهایی تدوین و تولید، در کنداکتور پخش شبکه افق قرار گرفته است.

آیتم های جدیدی به این سری اضافه شده که دشوارتر و البته هیجان انگیزتر از سری های گذشته هستند.

به گفته تیم سازنده، سری چهارم «فرمانده» متفاوت ترین فصل آن نیز خواهد بود و در جغرافیایی جدید و کمتر دیده شده، مخاطبان تلویزیون را با هیجان انگیزترین مسابقه ای که تاکنون دیده اند همراه خواهد کرد.

فصل چهارم مستند مسابقه «فرمانده» به تهیه كنندگی حسین افشار و كارگردانی مهدی ماهان، مهدی جبین شناس و امین كفاش زاده در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شده و نخستین قسمت آن، پنجشنبه 16 فروردین ساعت 22 از شبکه افق پخش می شود. تکرار آن را هم می توانید روز بعد ساعت 15:30 از همین شبکه ببینید. این مسابقه پنجشنبه شب ها ساعت 21 از شبکه افق پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها