مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان:

«سید نورخدا موسوی» یک سرمایه و ارزش معنوی برای کشور است

«حجت‌الله ناصرپور» گفت: جانباز ۱۰۰ درصد «سید نورخدا موسوی» یک سرمایه و ارزش معنوی برای کشور است و بایستی قدردان این شهید زنده و خانواده‌اش باشیم.
کد خبر: ۲۸۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 05April 2018

«سید نورخدا موسوی» یک سرمایه و ارزش معنوی برای کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، همزمان با فرا رسیدن سال نو، «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، سردار «حاجی محمد مهدیان‌نسب» فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از کارکنان نیروی انتظامی لرستان، از شهید زنده «سید نورخدا موسوی» جانباز ۱۰۰ درصد استان عیادت و با خانواده وی دیدار کردند.

در این دیدار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، با اشاره به این‌که «سید نورخدا» یک سرمایه و ارزش معنوی برای کشور است و بایستی قدردان این شهید زنده و خانواده‌اش باشیم، اظهار داشت: امروز به منظور این‌که از روح بزرگ این شهید مدد بخواهیم که سال جدید را به صورت خدمتی سرشار از معنویت آغاز کنیم با این خانواده دیدار کردیم.

وی با بیان اینکه جنگ ادامه دارد و دفاع همچنان باقی است، افزود: امروز دشمن قلب جوانان را نشانه رفته و وقتی گلوله‌های دشمن به قلب جوان ایرانی اصابت کند، وی را از مسیر اصلی‌اش دور می‌کند، پس در بحبوحه جنگ هستیم و باید آماده دفاع باشیم.

ناصرپور با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ایجاد آرامش و آسایش در جامعه، گفت: کارکنان نیروی انتظامی، سربازان گمنامی هستند که حتی در ایام تعطیلات به ایجاد نظم و آرامش در جامعه کمک می‌کنند.

وی به از خودگذشتگی شهید زنده «سید نورخدا موسوی» برای حفظ امنیت و آرامش جامعه اشاره کرد و افزود: ما باید قدردان زحمات نیروی انتظامی باشیم، چراکه امنیت مثل هوا است و نیروی انتظامی در واقع به مردم کمک می‌کند که هوای پاک تنفس کنند.

حمایت از کالای ایرانی یعنی از کالای خارجی حمایت نکنیم

همچنین در این دیدار، فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۷ به‌عنوان «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: برای تحقق شعار سال سه اولویت مبارزه با قاچاق کالا در محور‌های مواصلاتی، مبارزه با قاچاق کالا در عرصه که سازمان‌های شاکی و متولی هم در این زمینه مشخص شده‌اند و حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا در حوزه اطلاع رسانی را مدنظر قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا، همت همگانی می‌طلبد، گفت: این موضوع باید در عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی هم مورد توجه قرار گیرد.

سردار مهدیان نسب در ادامه به سازمان‌های متولی مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز و ستاد نماز جمعه و رسانه ملی در این زمینه وظایف سنگینی دارند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی به این معنا است که از کالای خارجی حمایت نکنیم و به سمت استفاده از کالای خارجی نرویم، بیان داشت: در این زمینه باید اقدامات فرهنگی، میدانی و رسانه‌ای، همزمان با هم انجام شوند.

در پایان این دیدار لوح سپاس و هدایایی از طرف اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نیروی انتظامی به خانواده «سید نورخدا موسوی» اهدا شد.

خاطرنشان می‌شود، سید نورخدا موسوی فرمانده یگان تکاور نیروی انتظامی زاهدان بود که ۱۷ اسفندماه سال ۱۳۸۷در جریان درگیری با گروهک تروریستی ریگی بر اثر اصابت گلوله دو زمانه به سرش، در حالت کما فرو رفته و تا به امروز بر روی تخت منزلش بدون حرکت زندگی نباتی خود را می‌گذراند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار