آغاز فرآیند آماده‌سازی مصلای امام خمینی(ره) برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی قرآن

رئیس ستاد برگزاری سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از آغاز فرآیند آماده‌سازی مصلای تهران به منظور میزبانی از این رقابت‌ها خبر داد.
کد خبر: ۲۸۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ - 04April 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نخستین نشست مسئولان کمیته‌های سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سال 97 پیش از ظهر امروز همزمان با آغاز فرآیند آماده‌سازی مصلی بزرگ تهران برای میزبانی از این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن در محل مصلی برگزار شد.

در این نشست عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با تبریک سال نو و ایام مبارک ماه رجب به شعارهای اصیل انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در جهت وحدت امت اسلامی اشاره کرد و افزود: تفرقه موجود در میان ملت‌های مسلمان موجب سوء استفاده قدرت‌های جهانی و صهیونیسم بین‌الملل می‌شود لذا مسابقات بین‌المللی قرآن کریم یکی از فرصت‌های بی‌نظیر برای تحقق شعار وحدت مسلمانان است.

رئیس ستاد برگزاری سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تحقق شعار همگرایی امت اسلامی را نیازمند تولید محتوا و پیام‌های مناسب دانست و افزود: کمیته‌های فعال در بخش‌های تبلیغی، فرهنگی و محتوایی باید در راستای تبلیغ و ترویج مفاهیم قرآنی وحدت و همگرایی اسلامی پیام‌های جذاب و محتواهای مناسبی را تولید و به شرکت‌کنندگان در مسابقات ارائه کند.

قائم مقام سازمان اوقاف با بیان اینکه دشمن و استکبار جهانی از همگرایی کشورهای مسلمان وحشت دارد تصریح کرد: استعمارگران و صهیونیست‌ها از اتحاد ملت‌های مسلمان هراس دارند، چرا که یکپارچگی کشورهای اسلامی موجب به خطر افتادن منافع نامشروع آنها می‌شود.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی دبیر سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن، برگزاری کارگاه‌های آموزشی را یکی از برنامه‌های ستاد این دوره از مسابقات دانست و افزود: پیش از آغاز این دوره از مسابقات بین‌المللی کارگاه‌های آموزشی ویژه کارگروه‌ها و اعضای ستاد برگزاری مسابقات به منظور ارائه آموزش‌های لازم و توجیه افراد نسبت به برنامه‌های مختلف مسابقات قرآن برپا خواهد شد.

وی اطلاع‌رسانی داخلی به مردم و بازدید‌کنندگان از مصلی تهران و برنامه‌های مسابقات بین‌المللی قرآن را مورد تأکید قرار داد و افزود: در نظر است علاوه بر نصب نمایشگر و تلویزیون بزرگ شهری در بیرون از مصلی برای پخش برنامه‌های مسابقات، جایگاه‌هایی را هم برای اطلاع‌رسانی به مردم راه‌اندازی کنیم.

مسئول کمیته فرهنگی برگزاری سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از برگزاری نمایشگاه بزرگ فرهنگی و قرآنی در حاشیه این دوره از مسابقات در قالب بیش از 24 غرفه به منظور ارائه و معرفی محصولات قرآنی و خدمات مشاوره‌ای خانوادگی خبر داد.

سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از 30 فروردین تا 6 اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار