آیت‌الله سعیدی:

تلاش مردم و مسؤولان برای حمایت از کالای ایرانی ضروریست

امام جمعه قم بر لزوم تلاش اقشار مختلف مردم و مسئولان در راستای حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و تحقق شعار سال را نیازمند تلاش همگانی دانست.
کد خبر: ۲۸۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ - 04April 2018

تلاش مردم و مسؤولان برای حمایت از کالای ایرانی ضروریستبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، دیدار صمیمی آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت (س) با جمعی از مدیران و خادمان این آستان مقدس به مناسبت پایان ویژه برنامه‌های نوروز 97، ظهر امروز در سالن جلسات محراب شبستان امام خمینی (ره) انجام شد.

در ابتدای این دیدار، مدیران و معاونان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به بیان ارائه گزارشی از فعالیت‌های نوروزی حرم مطهر در راستای خدمت‌رسانی به زائران پرداختند.

همچنین،‌ آیت‌الله سعیدی نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مدیران و خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در راستای اجرای ویژه برنامه‌های نوروز 97، بر لزوم تلاش اقشار مختلف مردم و مسؤولان در راستای حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد و تحقق شعار سال را نیازمند تلاش همگانی دانست.

وی از برگزاری نشست تولیت‌های اعتاب مقدس جهان اسلام در کاظمین یاد و نسبت به افزایش تعاملات میان آستان‌های مقدس در راستای اجرای برنامه‌های مشترک و تبادل تجربیات میان بدنه اجرایی آستان‌ها ابراز امیدواری کرد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار