داعش مسئولیت ترور چهار مسیحی پاکستانی را بر عهده گرفت

تروریست‌های تکفیری- صهیونیستی داعش مسئولیت ترور دو روز گذشته چهار مسیحی در پاکستان را بر عهده گرفتند.
کد خبر: ۲۸۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ - 04April 2018

داعش مسئولیت ترور ۴ مسیحی پاکستانی را برعهده گرفتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، شبکه تلویزیونی سی‌اِن‌اِن در گزارشی اعلام کرد که گروهک تکفیری- صهیونیستی داعش مسئولیت ترور دو روز گذشته چهار مسیحی در پاکستان را بر عهده گرفته است.

این در حالیست که در تازه ترین حمله علیه گروه های اقلیت مذهبی در پاکستان، روز دوشنبه هفته جاری چهار تن از اعضای یک خانواده مسیحی در جنوب غربی پاکستان به ضرب گلوله از پای درآمدند.

اعضای این خانواده مسیحی در مرکز استان بلوچستان پاکستان در حال تردد با یک کالسکه بودند که مردانی مسلح سوار بر موتورسیکلت پس از بستن راه بر آنها، به سوی آنان تیراندازی کردند.

در اثر این حمله مسلحانه، یک نفر نیز مجروح شده بود.

پلیس استان بلوچستان پاکستان به خبرگزاری رویترز گفته بود: به نظر می رسد که این حمله با نقشه قبلی و هدفمند صورت گرفته و اقدامی تروریستی بوده است.

گفتنی است که این حمله تروریستی یک روز پس از آن صورت گرفت که اقلیت مسیحی پاکستان در روز ۱۲ فروردین ماه (یکشنبه هفته جاری) عید پاک را جشن گرفته بودند.

گفتنی است، در ماه دسامبر نیز یک هفته مانده به روز کریسمس دو بمبگذار انتحاری به یک کلیسای مسیحیان در جنوب غربی پاکستان حمله کردند که در این حمله دست کم ۱۰ تن کشته و حدود ۵۶ تن زخمی شدند. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته بود.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار