ما توانستیم ۵۰۲/ فرمانده سپاه استان آذربایجان شرقی:

راویان دفاع مقدس نقش به‌سزایی در اردوهای راهیان نور دارند

«عابدین خرم» گفت: راویان دفاع مقدس که در کاروان‌ها مشغول به روایت هستند، نقش به‌سزایی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس دارند و باید توجه کنیم که راویان راهیان نور با سعه صدر و مطالعه، پاسخگوی زائران مناطق عملیاتی باشند.
کد خبر: ۲۸۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ - 05April 2018

راویان دفاع مقدس نقش به‌سزایی در اردوهای راهیان نور دارندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی، در جلسه جمع‌بندی راهیان نور این استان، با قدردانی از دست اندرکاران کاروان‌های راهیان نور، اظهار داشت: راویان دفاع مقدس که در کاروان‌ها مشغول به روایت‌گری هستند نقش به‌سزایی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس دارند و باید توجه کنیم که راویان راهیان نور با سعه صدر و مطالعه، پاسخگوی زائران مناطق عملیاتی باشند.

وی با تاکید بر تخصصی بودن کمیته‌های قرارگاه راهیان نور افزود: همه کمیته‌های دخیل در راهیان نور به صورت تخصصی تعیین شده‌اند که باید مشکلات خود را احصا کنند تا با ارائه راهکار، برگزاری اردو‌ها به نحو مطلوب انجام شود.

سردار خرم با اشاره به اهمیت فضاسازی و تولید محتوا در اردو‌های راهیان نور، گفت: فضاسازی و تولید محتوا از ابعاد فرهنگی این جریان فرهنگی است که باید نسبت به مطلوب بودن آن‌ها اهتمام شود.

وی ادامه داد: بحث اسکان، تغذیه و بهداشت محیط نیز در این کاروان‌ها از اهمیت به‌سزایی برخوردار است که باید تلاش شود تا زائران از برگزاری آن‌ها رضایت کافی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار