خط حزب‌الله ۱۲۷/

توصیه رهبر انقلاب به اهالی فرهنگ/ باید با نهج‌البلاغه مأنوس شوید

صد و بیست و هفتمین شماره‌ی خط حزب‌الله با عنوان «باید با نهج‌البلاغه مأنوس شوید» منتشر شد.
کد خبر: ۲۸۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ - 05April 2018

باید با نهج‌البلاغه مأنوس شویدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، صدوبیست‌وهفتمین شماره‌ی خط حزب‌الله با عنوان «باید با نهج‌البلاغه مأنوس شوید» منتشر شد.

چندماه پیش، در حاشیه‌ی یکی از دیدار‌های رهبر انقلاب با اهالی فرهنگ و هنر، ایشان در پاسخ به سوال یکی از حضار که «چه کتابی بخوانیم که با توجه به راهبرد ائمه بتوانیم در تشخیص اولویت‌ها دچار انحراف نشویم»، چنین فرمودند: «کتابی که - به قول شما - راهبرد ائمه را در هدایت مردم معین کرده باشد ... من الان به ذهنم نمی‌رسد، منتها اگر شما می‌خواهید در این – باصطلاح - اولویت‌شناسی و اولویت‌یابی عمق پیدا کنید؛ با نهج‌البلاغه اُنس پیدا کنید، نهج‌البلاغه خیلی خوب است...

متن بالا بخشی از سخن هفته صدوبیست‌وهفتمین شماره‌ی خط حزب‌الله با عنوان «باید با نهج‌البلاغه مأنوس شوید» است که به جدیدترین توصیه رهبر انقلاب برای شناخت اولویت‌ها می‌پردازد.

با توجه به تحرکات اخیر بن سلمان، گزارش این هفته نیز با عنوان «بن سلمان مزدوری برای آمریکا» به باز تعریف نقش ریاض در راهبرد جدید منطقه‌ای واشنگتن می‌پردازد.

دشمن از نسل جوان ما به شدت عصبانی است، چرا رهبر انقلاب برای هر سال شعار انتخاب می‌کنند؟، ماجرای آشنایی رهبر انقلاب با شهید آوینی، ولایت تنظیم کننده ارتباطات داخلی و خارجی امت اسلامی، دو خصلتی که باید از خودمان دور کنیم، شرط به دست آوردن معیت الهی، آمده بودند به بنده اثبات کنند که ما نمی‌توانیم، تقوا در زبان که در عمل هم باید ظاهر شود، زن باید در محیط خانه آرامش داشنه باشد، جوان‌ها از قدرنشناسی‌ها دلسرد نشوند و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوبیست‌وهفتمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید محمدباقر محمدی تقدیم شده است.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها