پرچم ایران در غزه برافراشته شد

جوانان فلسطینی ساکن غزه، پرچم کشورهای حامی فلسطین از جمله جمهوری اسلامی ایران را در نزدیکی مرز با فلسطین اشغالی برافراشتند.
کد خبر: ۲۸۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ - 05April 2018

پرچم ایران در غزه برافراشته شدبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، جوانان فلسطینی ساکن غزه، پرچم کشورهای حامی فلسطین از جمله جمهوری اسلامی ایران را در نزدیکی مرز با فلسطین اشغالی برافراشتند.

 این اقدام در محل چادرهایی که شرکت کنندگان در راهپیمایی موسوم به «بازگشت» در محدوده مرزهای شرقی غزه با فلسطین اشغالی ایجاد کرده اند، صورت گرفت.

جوانان فلسطینی با در دست داشتن پرچم های کشورهای حامی فلسطین و با سردادن شعارهایی از موضع این کشورها بویژه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطینیان قدردانی کردند.

جوان فلسطینی که پرچم ایران را در دست داشت از رویکرد انقلابی ایران در حمایت از ملت فلسطین و مخالفت با توسعه طلبی رژیم صهیونیستی تشکر کرد.

وی همچنین از ایران خواست تا همچنان به حمایت های خود از فلسطینیان و مقاومت در غزه ادامه دهد و حامی حقوق مشروع ملت فلسطین باشد.

این جوان فلسطینی افزود: ما با برگزاری یک راهپیمایی مسالمت آمیز و در دست داشتن پرچم کشورهای دوست فلسطین می خواهیم نگاه ها در دنیا را متوجه رنج هایمان در غزه بکنیم.

«صلاح عبدالعاطی» رئیس کمیته بین المللی حمایت از ملت فلسطین نیز برافراشتن پرچم کشورهای دوست فلسطین را پیام دوستی ملت فلسطین به همه آزادگان جهان دانست.

وی همچنین از کشورهای عربی خواست تا با توقف روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به این رژیم برای پایان دادن به تجاوزها و جنایت هایش فشار آورند.

راهپیمایی بزرگ بازگشت از روز جمعه گذشته در غزه همزمان با روز زمین برگزار شد. شرکت کنندگان گفته اند تا این راهپیمایی و حضور خود در مرزهای شرقی غزه با فلسطین اشغالی را تا حدود پنج هفته آینده که هفتادمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی است ادامه خواهند داد.

20 فلسطینی شرکت کننده در این راهپیمایی به ضرب گلوله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند و صدها نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار