سخنگوی شورای نگهبان:

مقدمات انتخابات دو حوزه تفت و میبد فراهم شده است

ابراهیمیان گفت: اخیرا نامه‌ جدیدی از سوی وزارت کشور به شورای نگهبان واصل شده که ظاهرا حکایت از این دارد که مقدمات برگزاری انتخابات این 2 حوزه فراهم شده و وزارت کشور آمادگی خود را اعلام کرده است.
کد خبر: ۲۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶ - 21September 2014

مقدمات انتخابات دو حوزه تفت و میبد فراهم شده است

به گزارش گروه اخبار داخلیی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان در تشریح آخرین وضعیت انتخابات حوزههای انتخابیه "تفت و میبد" و "نهاوند"، اظهار داشت: اخیرا نامه جدیدی از سوی وزارت کشور به شورای نگهبان واصل شده که ظاهرا حکایت از این دارد که مقدمات برگزاری انتخابات این 2 حوزه فراهم شده و وزارت کشور آمادگی خود را اعلام کرده است.
 
سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: این شورا در جلسهای که به زودی تشکیل خواهد شد، نظرش را در مورد انتخابات 2 حوزه انتخابیه اعلام میکند.
 
ابراهیمیان افزود: بهتر است تا زمانی که این مکاتبات به دست شورای نگهبان برسد و در جلسات شورای نگهبان مطرح شود، صبر کنیم و ببینیم که محتوای نامه جدید وزارت کشور چیست.
 
وی اظهار داشت: ما منتظر هستیم تا مکاتبات وزارت کشور در جلسه شورای نگهبان مطرح شود، سپس بنده نظر و تصمیم نهایی این شورا را اعلام خواهم کرد.
 
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که آیا این شورا در کمیته بررسی انتخابات میان دورهای "تفت و میبد" و "نهاوند" در مجلس شورای اسلامی حضور دارد یا خیر، گفت: تا جایی که من اطلاع دارم شورای نگهبان در این جلسات حضور ندارد و ضرورتی نیز برای حضور شورا در این جلسات نیست.
   
انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار