عصر امروز صورت می‌گیرد؛

تشییع پیکر اولین شهید نیروی انتظامی در سال 97/ دستگیری عاملان شهادت «ایوب اسلامی نیا»

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شهادت مامور مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان قصرشیرین در درگیری با قاچاقچیان سوخت گفت: مراسم تشییع پیکر اولین شهید نیروی انتظامی در سال 97 عصر امروز صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۲۸۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ - 07April 2018

تشییع پیکر اولین شهید نیروی انتظامی در سال 97/ دستگیری عاملان شهادت شهید «ایوب اسلامی نیا»به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «محمدرضا آمویی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالای شهرستان قصرشیرین پس از اطلاع از تردد خودروی حامل سوخت قاچاق، به محور «دارخور» اعزام می‌شوند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس، اقدام به فرار می‌کنند که طی عملیات تعقیب و گریز، خودرو مزبور متوقف می‌شود؛ در این درگیری مسلحانه ستوان یکم «ایوب اسلامی نیا» مسئول دایره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان قصرشیرین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه فرد ضارب پس از فرار در منزل اقدام به خودکشی می‌کند، یادآور شد: در این عملیات، یکی از قاچاقچیان سوخت دستگیر و با تلاش پلیس، سه نفر از همدستان ضارب پس از انجام کارهای اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ آمویی در پایان با تبریک و تسلیت شهادت این مامور جان بر کف انتظامی، تاکید کرد: پلیس با تمام توان مبارزه با قاچاقچیان را ادامه می‌دهد و شهادت این همکار وظیفه شناس عزم ماموران برای برخورد قاطع‌تر با چنین افرادی را چند برابر می‌کند.

مراسم تشییع پیکر شهید «ایوب اسلامی نیا» بعد از ظهر امروز (شنبه) از ساعت 14:30 در شهر «گواور» برگزار و در زادگاهش واقع در روستای «باسکله بوریم» به خاک سپرده می‌شود.

همچنین مراسم ختم این شهید والامقام روز یکشنبه 19 فروردین از ساعت 14:30 تا 16 در مسجد جامع شهر «گواور» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار