سردار محمدی:

برنامه تمام بازی‌های بن‌سلمان در پنتاگون طراحی شده است

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دولتمردان آل‌سعود را باید آمریکایی محض بدانیم، چراکه آنها از خودشان هیچگونه استقلال و اختیاری ندارند، گفت: بن سلمان دست‌پرورده و مُهره آمریکا و اسرائیل است و برنامه تمام بازی‌هایی که او انجام می‌دهد، در پنتاگون طراحی شده است.
کد خبر: ۲۸۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ - 07April 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار «پاشا محمدی» معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگویی، با اشاره به اظهارات «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی در رابطه با به رسمیت شناختن موجودیت رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اینکه بن سلمان مزدور، موجودیت اسرائیل را به رسمیت بشناسد اتفاق جدیدی نیست.

وی با بیان اینکه دولتمردان آل‌سعود را باید آمریکایی محض بدانیم چراکه آنها از خودشان هیچگونه استقلال و اختیاری ندارند، افزود: بن سلمان دست پرورده و مُهره آمریکا و اسرائیل است و برنامه تمام بازی‌هایی که او انجام می‌دهد در پنتاگون طراحی شده است.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: فاجعه انسانی قرن در یمن در حال رخ دادن است و بسیاری از انسانها از جمله کودکان و زنان به دلیل نبود امکانات در حال تلف شدن هستند و سعودی ها مقصر اصلی این فاجعه هستند.

سردار محمدی با بیان اینکه ایرانی که در دنیا، اسلام ناب محمدی را احیا کرده طبیعی است که در مقابل اسلام آمریکایی قرار داشته باشد، عنوان کرد: آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود از دست ملت بصیر، آگاه و شجاع ایران عصبانی هستند و تهدیدهای آنها به خاطر همین عصبانیت است.

وی با بیان اینکه تهدیدات و عصبانیت اخیر ولیعهد عربستان سعودی علیه ملت ایران، گویای ضعف شدید اوست، تاکید کرد: سعودی‌ها 4 سال است که با اجیر کردن نیروهای نظامی از کشورهای مختلف و سرازیر کردن تجهیزات مدرن از انگلیس و آمریکا به کشورشان، هیچ موفقیتی را در برابر مردم بی دفاع یمن به دست نیاورده اند چه برسد به ایرانی که امروز حرف اول را در منطقه می‌زند و در قلب ملتهای مسلمان قرار دارد.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه امروز قدرت دفاعی ما برای همگان روشن است و نیازی به تبلیغ آن نداریم، خاطرنشان کرد: جوانان امروز ما از جوانان زمان دفاع مقدس معتقدتر و پیشروتر هستند.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها