مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه گرامی‌داشت هفته هنر انقلاب اسلامی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه گرامی‌داشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ - 07April 2018

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه گرامی داشت هفته هنر انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد،، «فرهاد خلیل مقدم» مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این اداره‌کل به مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی و بزرگداشت این مناسبت مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب «فتح خون: روایت محرم» تالیف شهید سید مرتضی آوینی، از انتشارات واحه را ویژه عموم مخاطبین استان برگزار می کند.

خلیل‌مقدم افزود: این مسابقه با مشارکت حوزه هنری استان در موضوع امام حسین(ع) و قیام عاشورا است و PDF کتاب و سوالات مسابقه از طریق پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان به آدرس www.shahrekordpl.ir در درسترس است.

وی در خصوص چگونگی ارسال پاسخنامه افزود: شرکت کنندگان در این مسابقه می‌توانند پاسخ سوالات را از طریق پیامک به شماره پیامگیر این اداره کل به شماره 100045019 پیامک کنند.

گفتنی است فرصت شرکت در مسابقه از 20 تا 26 فرودین ماه سال جاری بوده و به 10 نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها