مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

خبرگزاری دفاع مقدس رسالتی زینبی دارد

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: بی‌شک خبرگزاری دفاع مقدس می‌تواند بلندگو و سفیر انتقال، ثبت و نشر این ارزش‌ها باشد و رسالت زینبی دارد.
کد خبر: ۲۸۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ - 07April 2018

خبرگزاری دفاع مقدس رسالتی زینبی داردبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس امروز در جلسه چشم‌انداز فعالیت های استان در سال جاری بر نقش و جایگاه ارزنده رسانه ها تاکید کرد و اظهار داشت: اگر حضرت زینب (س) نبود، واقعه کربلا در کربلا می ماند و این جهاد بزرگ برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط نمی شد.

وی بر اهمیت جنگ نرم و حضور رسانه ها در عرصه های مختلف تاکید کرد و گفت: یکی از رسالت های بنیاد نشر ارزشهای دفاع مقدس است و بی شک خبرگزاری دفاع مقدس می تواند بلندگو و سفیر انتقال، ثبت و نشر این ارزشها باشد.

سردار علیپور ادامه داد: به لطف فعالیت گسترده خبرگزاری دفاع مقدس در استان و کشور، تمام اخبار و فعالیت های حوزه دفاع مقدس به بطن جامعه منتقل می شود و نسل جوان ما بهتر و بدون واسطه می توانند در جریان فعالیت ها و اخبار این حوزه قرار بگیرند.

وی در پایان نقش و رسالت خبرنگاران و رسانه های ارزشی را نقش حضرت زینب(س) قلمداد کرد و افزود: ایران امروز نیز دست کمی از صحرای کربلا ندارد. در آن زمان جنگ شمشیر بود و هجوم ستمگر بر اصحاب رسول خدا و امامان معصوم و امروز نیز جنگ نرم است و هجوم امواج دشمنان قسم خورده به نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران و اهمیت این فضا، رسالت و درایت رسانه ها را دوچندان می کند. هر چقدر جوانان دست به قلم و دست به دوربین ما هوشیارتر و مقتدرتر باشند، پیروزی ما نزدیک تر و محتمل تر خواهد بود.

در پایان این جلسه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان در سال گذشته ارائه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار