لیبرمن از سرکوب فلسطینی‌ها توسط ارتش رژیم صهیونیستی تمجید کرد

وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس با انتشار بیانه‌ای از ارتش و نیروهای امنیتی به دلیل سرکوب اهالی فلسطین تشکر کرد.
کد خبر: ۲۸۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱ - 07April 2018

لیبرمن از سرکوب فلسطینی‌ها توسط ارتش رژیم صهیونیستی تمجید کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس،‌ «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای که شنبه شب منتشر شد، از نقش نیروهای امنیتی و ارتش این رژیم در سرکوب اهالی غزه تشکر کرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»،‌لیبرمن در بیانیه خود آورده است: «در عید پسح، یکی از آرام‌ترین و امن‌ترین تعطیلات را داشتیم و مردم اسرائیل آن‌ را مدیون لطف بزرگ نیروهای مسلح اسرائیل، شین بت (سرویس امنیت داخلی) و پلیس هستند که سخت تلاش کردند و  تلاش‌ها برای آسیب رساندن به ما را خنثی ساختند.»

لیبرمن در ادامه گفت: «حماس در لوای افراد غیرنظامی برای لطمه زدن به حاکمیت ما تروریست‌هایی را می‌فرستد و جهان این رژه ترور را به عنوان اعتراض مسالمت آمیز معرفی می‌کند. این جشن ریاکاری است.»

وی سپس «بشار اسد» رئیس‌ جمهور سوریه را به کشتن غیرنظامیان متهم کرد و مدعی شد: اتحادیه عرب، سازمان ملل و رسانه‌ها تنها بر اقدامات اسرائیل متمرکز هستند و تحولات سوریه را نادیده می‌گیرند.

این در حالی است که هزاران نفر از فلسطینی‌های ساکن نوار غزه و کرانه باختری روز جمعه 30 مارس، مصادف با چهل و دومین سالگرد روز زمین، راهپیمایی سالانه و مسالمت‌آمیز معروف به «راهپیمایی بازگشت» را برگزار کردند. در جریان راهپیمایی این هفته و هفته گذشته نظامیان صهیونیستی با شلیک به غیرنظامیان بی‌دفاع  نزدیک به 30 نفر را شهید و صدها تن را زخمی کردند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار