حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اذعان غرب و شرق به امنیت پایدار ایران/ آل سعود مزدور آمریکاست

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ایران امروز دارای امنیتی است که حتی کشورهای اروپایی که خود را تثبیت کننده صلح و امنیت می‌دانند نیز به این موضوع واقف و درصدد هستند تا با نا امن کردن کشورهای منطقه، امنیت ما را به خطر بیاندازند.
کد خبر: ۲۸۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ - 08April 2018

/«سیدمحمد حسینی» نماینده مردم شهرستان‌های تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه حامیان داعش پس از شکست این گروه تروریستی در عراق و سوریه از رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند، اظهار داشت: هدف عربستان از حملات گسترده به یمن که با پشتیبانی‌ آمریکا انجام می‌شود، صرفا انتقام‌جویی از محور مقاومت است.

این نماینده مجلس با اشاره به اذعان غرب و شرق به امنیت پایدار کشورمان افزود: ایرانِ امروز دارای امنیتی است که حتی کشورهای اروپایی که خود را تثبیت کننده صلح و امنیت می‌دانند نیز به این موضوع واقف و درصدد هستند تا با ناامن کردن کشورهای منطقه، امنیت مارا به خطر بیاندازند.

نماینده مردم شهرستان‌های تفرش و آشتیان ولیعهد سعودی را بازیچه‌ مقامات بلندپایه آمریکایی دانست و گفت: ترامپ تمام اقداماتی که می‌خواهد در منطقه و به‌ویژه در سوریه انجام دهد را بر بن‌سلمان دیکته می‌کند و در واقع سعودی‌ها مزدور آمریکایی‌ها در خاورمیانه هستند.

حسینی با بیان اینکه پس از حمله داعش به سوریه تمام بازیگران منطقه‌ای و بین‌المللی سعی دارند تا برنامه‌ها و راهبردهای خود را در این کشور اجرا کنند، تصریح کرد: عربستان، رژیم صهیونیستی، آمریکا، فرانسه و انگلیس به دنبال تضعیف محور مقاومت هستند؛ این در حالی است که روسیه و ایران به دنبال ساز و کار سیاسی برای حل بحران سوریه و سرکوب گروهک‌های تروریستی هستند.

وی رژیم صهیونیستی را مهم‌ترین عامل در جهت ایجاد تنش و بحران در منطقه عنوان کرد و گفت: عربستان سالیان سال است که تحت حمایت‌های این رژیم قرار دارد و همین امر باعث شده تا جسارت خاندان سعودی بیش از گذشته شود و برای نسل‌کشی در یمن اقدام کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار