یزد میزبان برگزاری یادواره ۳ شهید دفاع مقدس

مراسم بزرگداشت شهیدان «دشتکی»، «نبی» و «دهقان منشادی»، شامگاه یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه در یزد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ - 08April 2018

یزد میزبان برگزاری یادواره 3 شهید دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، مراسم بزرگداشت شهیدان «غلامرضا دشتکی»، «رضا نبی» و «احمد علی دهقانی»، شامگاه یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه در یزد برگزار می‌شود.

مراسم گرامی‌داشت شهید «غلامرضا دشتکی» همراه با یاد و خاطره پدر مرحومش، به مدت پنج شب همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در منزل پدر شهید واقع در بلوار ۱۷ شهریور، کوچه مسجد الرسول (ص) برگزار خواهد شد.

همچنین آئین بزرگداشت شهید «رضا نبی» همراه با یاد و خاطره پدر مرحومش، امشب همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد «کاجی» اکبر آباد واقع در بلوار امام جعفر صادق (ع)، کوچه ویلا منعقد می‌شود.

مراسم یادبود شهید «احمد علی دهقانی منشادی» نیز همراه با یاد و خاطره والدین مرحوم شهید، به مدت پنج شب همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء تا ساعت ۲۲ در منزل پدر شهید واقع در خیابان امام خمینی (ره)، پشت بیمارستان سید الشهداء، کوچه شهید منشادی برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، شهید دشتکی در یکم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۴۶ در یزد متولد شد؛ کارگر کارخانه بود که به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. وی ۱۸ فروردین‌ماه ۱۳۶۶ در شلمچه به شهادت رسید، اما پیکرش مدت‌ها در منطقه به جای ماند تا ۲۴ بهمن‌ماه ۱۳۷۴ پس از تفحص در زادگاهش خاکسپاری شد.

شهید نبی نیز در ۲۷ خردادماه ۱۳۴۳ در یزد متولد شد؛ به عنوان سرباز ژاندارمری در جبهه حضور یافت؛ وی ششم دی‌ماه سال ۱۳۳۶، در پایگاه «قره باغ» بوکان به شهادت رسید.

همچنین شهید دهقان منشادی نیز ۳۱ تیرماه سال ۱۳۴۷ در یزد متولد شد، کارگر کارخانه بافندگی بود که از سوی بسیج به جبهه رفت. وی ۲۵ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار