حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

بدون حضور مدافعان حرم سرنوشت غم‌انگیزی در انتظار جهان اسلام بود

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر مدافعان حرم و مجاهدین راه خدا برای مبارزه با خطرناک‌ترین دشمن اسلام در عراق و سوریه حضور پیدا نمی‌کردند، سرنوشت غم‌انگیزی در انتظار تمام مسلمین جهان بود.
کد خبر: ۲۸۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ - 08April 2018

هنرمندان برای ترویج فرهنگ بسیجی تلاش کنند«سیدمحمد حسینی» وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به قدرت رسانه در جهان اظهار داشت: بدخواهان انقلاب و نظام مقدس کشورمان وقتی که متوجه شدند از راه‌های نظامی توان رویارویی با ما را ندارند، تمام عزم خود را در جهت تضعیف اعتقادات مردم و به‌ویژه نسل جوانمان جذب کردند؛ لذا آن‌ها رسانه را مؤثرترین ابزار برای تحقق اینگونه اهدافشان می‌دانند.

وی با بیان اینکه مسؤولان و متولیان فرهنگی کشور باید برای مقابله با هرگونه اقدامات دشمنان و تهاجمات فرهنگی آن‌ها برنامه‌های مدون و روشنی داشته باشند، افزود: ترویج فرهنگ دفاع مقدس و بسیج و بسیجیان در میان آحاد مردم جامعه یکی از راه‌های اساسی پیش‌گیری آسیب‌های احتمالی از سوی دشمنان است.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامى با اشاره به اینکه در طول 4 دهه‌ای که از عمر انقلاب می‌گذرد، کارهای شایسته هنری در زمینه‌های انقلاب و دفاع مقدس ساخته شده است، خاطرنشان کرد: ساخت و تولید آثار ارزش باید به طور مداوم مورد توجه هنرمندان و مسؤولان فرهنگی کشور قرار بگیرد؛ لذا هرمندان باید در تولیداتشان فرهنگ بسیج که ریشه در گذشت، ایثار و همنوع‌دوستی دارد را بیش از گذشته به نمایش بکشند.

وی اظهارنظر برخی از روشنفکرنماها در خصوص مدافعان حرم را باعث تاسف دانست و گفت: اگر مدافعان حرم و مجاهدین راه خدا برای مبارزه با خطرناک‌ترین دشمن اسلام در عراق و سوریه حضور پیدا نمی‌کردند، سرنوشت غم‌انگیزی در انتظار تمام مسلمین جهان بود و امروز یک حکومت قدرتمند سلطه در مرز‌های ایران به وجود می‌آمد؛ چراکه حضور در ایران از اهداف دیگر تروریتسه ای تکفیری بود.

حسینی خصومت‌های پی در پی دشمنان علیه مسلمان را باعث بیداری جهان اسلام عنوان کرد و گفت: اگر توجه کنید در این شش سالی که داعش در عراق حضور داشته، پیاده‌روی اربعین گسترش پیدا کرده است و این نشان از ایستادگی مسلمانان در مقابل دشمنان است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها