«کلاه قرمزی‌ها» روایت صادقانه از اسارت یک اسیر

«کلاه قرمزی‌ها» روایت بی‌اغراق و صادقانه از اسارت «شیخ عبدالکریم کریم‌پور» است که به تازگی توسط موسسه پیام آزادگان به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۲۸۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ - 08April 2018

«کلاه قرمزی‌ها» روایت صادقانه از اسارت یک اسیربه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، کتاب «کلاه قرمزی ها» خاطرات بدون اغراق و صادقانه «شیخ عبدالکریم کریم پور» آزاده‌ای روحانی از اهالی «نجف آباد» اصفهان است. این کتاب توسط زهره علی عسگری به نگارش درآمده است.

شیخ عبدالکریم کریم پور نیز مانند بسیاری از نوجوانان روزهای جنگ توانست با دستکاری شناسنامه اش خود را به جبهه ها برساند و در خیل عاشقان دفاع مقدس حضور داشته باشد. شیخ عبدالکریم پس از حضور در چندین عملیات سرانجام در شهریور 1364 به اسارت نیروهای دشمن درآمد و در حدود شش سال از بهترین لحظات عمر خود را در غربت اسارت سپری کرد.

آنچه در خاطرات این آزاده مورد توجه است، حرف های زلال، معصومانه و خواب های صادقانه ای است که شاید در وهله اول باورپذیری آن کمی دشوار به نظر برسد، اما شیخ عبدالکریم کریم پور و خواب هایی که تعبیر می شد چنان مورد تایید دیگر آزادگان هم اردوگاهی قرار دارد که جای هیچ گونه شک و شبهه ای در واقعیت امر باقی نمی گذارد.

کلاه قرمزی ها در 312 صفحه رقعی با قیمت پشت جلد 18 هزار تومان در «سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» در اختیار علاقمندان به این عرصه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها