دوست شهید انصاری در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

لزوم توجه به حوزه مقاومت برای مقابله با غرب

عادل مهری گفت: با توجه به سم‌پاشی‌های غرب در جهت کم رنگ جلوه دادن از خودگذشتگی و ایثار شهدا، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و توجه به حوزه مقاومت می‌تواند، این موضوع را کنترل کند. در برنامه‌های فرهنگی همچنین می‌توان مفهوم ایثار اجتماعی را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۸۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ - 09April 2018

لزوم توجه به حوزه مقاومت در جهت مبارزه با سم‌پاشی غربعادل مهری دوست شهید مدافع حرم سعید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، برگزاری جشن تولد برای فرزندان شهدا را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مختلف همچون جشن تولد، یادواره و... می‌توان فرزندان شهدا را با راه پدرانشان آشنا کرد و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش داد.

وی افزود: با توجه به سم‌پاشی‌های غرب در جهت کم‌رنگ جلوه دادن از خودگذشتگی و ایثار شهدا، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و توجه به حوزه مقاومت می‌تواند، این موضوع را کنترل و خنثی کند. در برنامه‌های فرهنگی همچنین می‌توان مفهوم ایثار اجتماعی را تشریح کرد.

مهری با اشاره به نحوه آشنایی خود با این شهید بزرگوار، گفت: سال 77 با ورود به دانشگاه علامه طباطبایی با سعید آشنا شدم. وی مسوول حوزه بسیج دانشگاه علامه بود. پس از عضویتم در بسیج، آشنایی ما به دوستی تبدیل شد. من به همراه دوستم با تشویق سعید دوره‌های روایتگری در راهیان نور را گذراندیم.

 دوست شهید انصاری خاطرنشان کرد: سعید در رشته روان شناسی تحقیق و مطالعه می‌کرد. بازخوردهای خوبی هم در کلاس داشت که اساتید تحسینش می‌کردند. او همزمان با تحصیل، در سپاه نیز فعالیت داشت.

مهری با اشاره به درگیری‌های کوی دانشگاه در سال 78، گفت: سعید در مواجه با موانع چکشی عمل نمی‌کرد. وی پیشنهاد داد چند تن از دانشجویان دانشگاه علامه به عضویت انجمن اسلامی درآیند تا از انحراف جلوگیری شود. به همت سعید و دیگر دوستان، در درگیری‌های کوی دانشگاه کم‌ترین تنش را در دانشگاه علامه داشتیم.

وی همچنین به آثار و برکات برگزاری برنامه‌های فرهنگی در خصوص شهدا اشاره کرد و افزود: پیش از اینکه خانواده شهدا از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در خصوص فرزندانشان خشنود شوند، خداوند به متولیان برگزاری چنین برنامه‌هایی توفیق عنایت می‌کند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار