یک منبع سوری مطلع تأکید کرد؛

عربستان پشت پرده ادعای استفاده از سلاح شیمیایی توسط ارتش سوریه است

یک مسؤول سوری مطلع اعلام کرده است که عربستان در پشت پرده تکرار ادعای استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی در این کشور است؛ زیرا ریاض به دنبال حفظ جان تروریست‌هاست.
کد خبر: ۲۸۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ - 08April 2018

ریاض پشت پرده ادعای استفاده از سلاح شیمیایی توسط ارتش سوریه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از سانا، یک مسؤول مطلع سوری اعلام کرده است که عربستان پشت پرده ادعای حمله شیمیایی ارتش سوریه به شهر دوما است.

این منبع مطلع به خبرگزاری رسمی سوریه گفت: رژیم وهابی عربستان که گروهک تروریستی القاعده را ایجاد کرده، می‌خواهد جان تروریست‌های گروهک موسوم به «جیش الاسلام» را نیز حفظ کند به همین دلیل ادعای تکراری استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی را مطرح کرده و برای غوطه شرقی اشک تمساح می‌ریزد.

این منبع سوری در ادامه با بیان اینکه ایدئولوژی عربستان با مکتب گروهک‌های تروریستی که با عنوان‌های مختلف مطرح شده‌اند همسو است، افزود: عربستان باید حمایت از تروریست‌ها در سوریه و دیگر نقاط جهان را متوقف کند.

وی در ادامه دلیل مصائب و مشکلات مردم منطقه را سیاست‌های عربستان دانست و گفت: به خوبی می‌دانیم و جهان هم می‌داند که عربستان در شکل‌گیری و حمایت مالی از دیدگاه‌های تکفیری و تروریستی در افغانستان، سوریه و عراق نقش داشته است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار