مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان:

مراکز فرهنگی دفاع مقدس تداعی‌گر باور‌های انقلابی برای جوانان هستند

«حجت‌الله ناصرپور» گفت: جوانان با بازدید از مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس، می‌توانند آثار و نشانه‌های جان باختن در راه عقاید و باور‌های انقلاب را لمس کنند.
کد خبر: ۲۸۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ - 09April 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، با اشاره به اهداف شوراهای اسلامی شهر در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و اقتصادی، اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: امروز شوراها به عنوان ابزار تحکیم کننده پایه‌های انقلاب شناخته می‌شوند و این یک امکان فوق‌العاده برای نشر و ترویج فکر و اندیشه جهادی به دست شوراها است.

مراکز فرهنگی دفاع مقدس عقاید و باور های انقلابی برای جوانان قابل لمس می کنند + تصاویر

ناصرپور ادامه داد: اگر بتوانیم با استفاده از بسته‌های فرهنگی و اجتماعی موجود، اندیشه جهادی، ایثارگری و مقاومت را به نسل‌های متمادی انقلاب منتقل کنیم، به تقویت پایه‌های نظامی الهی کمک کرده‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با اشاره به اهمیت مرکزهای فرهنگی و موزه دفاع مقدس، گفت: جوانان با بازدید از این مراکز، می‌توانند آثار و نشانه‌های جان باختن در راه عقاید و باور‌های انقلاب را لمس کنند.

وی تصریح کرد: ساختمان اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان، تاکنون پیشرفت 60 درصدی داشته است و با توجه به اهمیت حفظ و نشر ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس، بایستی مسئولین توجه ویژه‌ای به روند ساخت این مرکز داشته باشند.

ناصرپور دفاع مقدس را یک «انقلاب دفاعی» دانست و خاطرنشان کرد: استان لرستان در دفاع مقدس به عنوان خاکریز دوم، نقش عمده‌ای را ایفا کرد و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان نیز به‌عنوان مرکز آشنایی جوانان با اندیشه‌های انقلابی و جهادی و همچنین ارزش‌های دفاع مقدس، بایستی هرچه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مراکز فرهنگی دفاع مقدس عقاید و باور های انقلابی برای جوانان قابل لمس می کنند + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار