سیدحسن نصرالله:

آمریکا و صهیونیست‌ها با همه امکانات برای نابودی مقاومت تلاش کردند

دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی از ملت انقلابی فلسطین در مبارزه با ارتش رژیم اشغالگر قدس قدردانی و اعلام کرد آمریکا و صهیونیست‌ها با تمام امکانات خود برای از بین بردن مقاومت تلاش کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ - 08April 2018

آمریکا و صهیونیست‌ها با همه امکانات برای نابودی مقاومت تلاش کردندبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جشنواره الوفاء للنصر(وفاداری به پیروزی) در النبطیه آغاز شد.

دبیرکل حزب الله ابتدا به ملت فلسطین به خاطر صبر و پافشاری بر اصول و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و به مردم یمن به خاطر صبر و ایستادگی در برابر متجاوزان سعودی و اماراتی و مزدورانشان درود فرستاد.

وی افزود: امید اساس هرگونه حرکت به سمت آینده است و امید بخشی از اعتقاد، فرهنگ ما است و وفاداری نیز در ایمان ما یک اصل است.

دبیرکل حزب الله خاطر نشان کرد: به برکت وحدت بین جنبش امل و حزب الله و تلاش نیروهای مقاومت، سال 2000 میلادی، آزادسازی جنوب لبنان از لوث رژیم اشغالگر صهیونیستی محقق شد.

نصرالله اظهار داشت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تمام تلاش خود را برای از بین بردن مقاومت در لبنان انجام دادند.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: باید نسل‌های کنونی را از درد و رنجی که نسل‌های قبلی در پی جنایات رژیم صهیونیستی متحمل شدند، آگاه کنیم.

وی افزود: نیروهای مقاومت همان کسانی بودند که اشغالگران صهیونیست را از لبنان بیرون کردند.

دبیرکل حزب الله با بیان اینکه توطئه علیه مقاومت از لحظه خروج اشغالگران آغاز شد، گفت: شهروندان ساکن جنوب و همه نیروهای مقاومتی که با حکمت، آگاهی و اخلاق پسندیده به مبارزه پرداختند، این توطئه را خنثی کردند.

نصرالله خاطر نشان کرد: بعد از حوادث 11 سپتامبر نماینده‌ای از آمریکا به عنوان فرستاده دیک چنی نزد من آمد و گفت که در مقابل دست برداشتن ما از مقاومت در برابر اسرائیل، حاضرند هر کاری را انجام دهند.

دبیرکل حزب الله اظهار داشت: نماینده مذکور، یک روزنامه‌نگار آمریکایی به نام «جرج نادر» بود.

وی با بیان اینکه خطرناک‌ترین چیز در هر توطئه علیه مقاومت، مقابله داخلی است، افزود: در سال 2005 میلادی، تحقیقاتی توسط آمریکایی‌ها درباره آمادگی روحی افسران و نیروهای ارتش لبنان برای جنگ علیه نیروهای مقاومت انجام شد و آن‌ها در این تحقیقات به این نتیجه رسیدند که ارتش لبنان چنین کاری را نخواهد پذیرفت.

نصرالله گفت: در لبنان و خارج از لبنان و در آمریکا و کشورهای عربی خلیج فارس، کسانی هستند که به درگیری بین ارتش و مقاومت دل بسته‌اند.

وی افزود: در مقابل تهدیدهای رژیم صهیونیستی ما معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت را در اختیار داریم. 

دبیر کل حزب الله اظهار داشت: باید معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت را برای مبارزه با تهدیدها تقویت کنیم. باید وحدت ملی به‌ ویژه بین جنبش "أمل" و حزب الله در جنوب برای حمایت از مقاومت تقویت شود.

وی در ادامه خواستار مشارکت گسترده در انتخابات آتی و رأی به نفع مقاومت به منظور تضمین مصونیت سیاسی آن شد.

نصرالله گفت باید به کسانی رای بدهیم که ایده مقاومت را در سر دارند و از مقاومت حمایت می‌کنند.

نصرالله ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت گسترده در انتخابات، خاطر نشان کرد که انتخابات آینده به آگاهی، اراده مردم و مشارکت گسترده بستگی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار