یک روحانی اهل سنت:

بن سلمان بازیچه دست آمریکا و اسرائیل شده است

امام جمعه دولت آباد شهر کرمانشاه گفت: آمریکا و اسرائیل، بن سلمان را بازیچه دست خود کرده‌اند و از سرمایه ملت عربستان برای منافع سیاسی و اقتصادی خود استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۲۸۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹ - 08April 2018

بن سلمان بازیچه دست آمریکا و اسرائیل شده استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در پی سخنان سخیف و بی ادبانه ولیعهد عربستان نسبت به جمهوری اسلامی ایران و اتفاقات اخیر سرزمین اشغالی؛ ماموستا اسامه مرادی امام جمعه دولت آباد شهر کرمانشاه اظهار داشت: قوم یهود و نصارا هیچ وقت دست از دشمنی با مسلمانان بر نخواهند داشت چون آنها خواستار نابودی اسلام و قرآن کریم هستند.

وی افزود: اما به یاری خداوند متعال و همت مردم بی دفاع فلسطین اشغالی این بار هم فتنه و زیاده خواهی رژیم اشغالگر قدس خنثی خواهد شد و ان شاالله شاهد آزادی کامل قدس شریف خواهیم بود.

ماموستا اسامه مرادی در ادامه به سخنان سخیف و بی پایه و اساس ولیعهد عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: این شخص بازیچه دست آمریکا و اسراییل شده است و مانند عروسک خیمه شب بازی او را به هر حرکت زشت و غیر انسانی وادار می کنند و از سرمایه ملت عربستان به نفع منافع سیاسی و اقتصادی خود استفاده می کنند.

امام جمعه دولت آباد شهر کرمانشاه وزیر دفاع عربستان را فردی بی فکر و بی ادب خواند و افزود: بن سلمان چون ولیعهد یک کشور اسلامی است، با دوستی و پیمانی که با اسراییل و آمریکا بسته است فقط باعث از بین بردن شان و منزلت اسلام و مسلمین می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوارم ملت و رهبران دینی عربستان سعودی به خود بیایند و فکری به حال کشور و سردمداران تند رو و بی فکر خود کنند تا بیشتر از این باعث بدبینی مسلمانان به خود و کشورشان نشوند.

ماموستا مرادی گفت: اما ولیعهد عربستان بداند کشور ما مانند کشور او نیست ما برای به دست آوردن و حفظ این انقلاب شهیدان زیادی داده ایم و با پیروی از خط امام راحل(قدس) و رهبری مقام معظم رهبری و در سایه اتحاد و برادری به آسانی دست از این نظام نخواهیم کشید.

وی در پایان بر به انزوا کشیده شدن عربستان با سیاستهای غلط وزیر دفاع این کشور تاکید کرد و اظهار داشت: تصویر سیاسی ایران اسلامی در دنیا ثابت است و جز صلح و سلامت برای اسلام و مسلمین هدفی ندارد ولی این سیاستهای اشتباه عربستان سعودی برای خودشان مهم است و به درد هیچ کشور منطقه و یا مردم عربستان هم نمی خورد.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها