سردار وحیدی:

آمریکا با انبارهای انباشته از بمب‌های شیمیایی دولت سوریه را متهم می‌کند

وزیر دفاع دولت دهم گفت: آمریکا کشوری با انبارهای انباشته از بمب‌های شیمیایی است که می‌بایست طبق کنوانسیون‌های بین المللی تا امروز تمامی آن‌ها را نابود می‌کرده، اما چنین رژیمی مدعی استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی برضد مردمش است.
کد خبر: ۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰ - 07September 2013

آمریکا با انبارهای انباشته از بمب‌های شیمیایی دولت سوریه را متهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع دولت دهم در مراسم تودیع و معارفه وزرای دفاع دولت دهم و یازدهم با بیان اینکه تدبیر مقام معظم رهبری شکسته شدن مرزهای دانش است، گفت: این فرمان در زمان وزارت اینجانب سرلوحه و دستورالعمل کاری وزارت دفاع بود.


وی افزود: در چهار سال گذشته همکاری نزدیک و کاملی بین وزارت دفاع و نیروهای مسلح وجود داشت و این همدلی راه رشد و توسعه دفاعی کشور را هموار ساخت.


وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خدمت در نیروهای مسلح را یکی از حساسترین مسئولیتها و وظایف دانست و گفت: نیروهای مسلح و وزارت دفاع خط مقدم مقابله با دشمن و دفاع از کیان و انقلاب اسلامی است و کار در این عرصه افتخاری بزرگ است.


وی، صمیمیت، همکاری، ولایتمداری، عشق به خدمت، آماده حرکت بودن برای رسیدن به قلهها را ویژگی اصلی کارکنان وزارت دفاع خواند و گفت: در کارکنان این وزارتخانه هیچگاه خستگی ندیدم و به همین دلیل دستاوردها و توانمندیهای وزارت دفاع بسیار دیدنی و خیره کننده است.


وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تأکید کرد: امروز ایران به نقطهای رسیده است که کسی فکر اقدام سوء به آن را نمیکند.


وحیدی با اشاره به حوادث اخیر در منطقه، منطقه را آبستن حوادث جدید ناشی از خصومت و تکبر مستکبران و ضعف کشورهای ساده لوح و ضعیف دانست.


وی با اشاره به تهدیدات آمریکا برای حمله به سوریه گفت: آمریکا کشوری است که انبارهای انباشته از بمبهای شیمیایی دارد که میبایست طبق کنوانسیونهای بین المللی تا امروز تمامی آنها را نابود میکرده و حال چنین رژیمی مدعی استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی برضد مردم کشورش است.


وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تصریح بر اینکه ایران سرافراز، مقتدر با عزمی استوار با قدرتی مثال زدنی به رهبری فرماندهی کل قوا در منطقه حرکت میکند، گفت: چشم امید خیلی از کشورها به ایران است و بیتردید پیروزی از آن ماست.


وی همچنین به سردار سرتیپ حسین دهقان به عنوان وزیر دفاع جدید تبریک گفت و افزود: سردار دهقان برادری کارآمد، باکفایت وبا سابقه و کارنامهای درخشان در سپاه، وزارت دفاع و بنیاد شهید است.


در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات سردار وحیدی در طول تصدی مسئولیتهای مختلف در وزرات دفاع به ویژه 4 سال گذشته تجلیل و قدردانی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار