واکنش فرمانده قرارگاه پدافند هوایی به انتشار خبر پرواز هواپیماهای معاند در فضای ایران

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به ادعای برخی رسانه‌های خارجی درباره پرواز جنگنده‌های معاند در آسمان ایران، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۲۸۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ - 09April 2018

همه ما مکلفیم با تلاش مجاهدانه صلاح اقتصادی را برای کشور فراهم کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در اولین مراسم صبحگاه این قرارگاه در سال جدید، با ارزیابی عمکرد این قرارگاه اظهار داشت: در سال جدید با نگاهی به گذشته مشاهده می‌کنیم اقدامات بسیار خوبی به دست کارکنان پدافند هوایی در سراسر کشور انجام شده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال 97 اظهار کرد: چندین سال است که ما دستور توجه به امور اقتصادی و توجه به تولیدات درون‌زا را از سوی رهبری دریافت می‌کنیم و همه ما موظف و مکلفیم با کار و تلاش مجاهدانه صرفه و صلاح اقتصادی را برای کشور و سازمانی که در آن انجام وظیفه می کنیم فراهم کنیم.

امیر اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای همه ما واجب است و باید دقت کنیم در خرید محصولات مورد نیازمان، و انتظار از مسولین خرید این است که از کالای ایرانی حمایت کنند تا این حمایت منجر به افزایش کیفیت محصول ایرانی شود.

وی در پایان تاکید کرد: در روز های گذشته یاوه گویی هایی از برخی از رسانه‌های دشمنان در خصوص پرواز هواپیماهایی در کشور شنیده شد که ارزش پاسخگویی نداشت اما همین جا می گویم که اگر کشوری حماقتی انجام دهد و هواپیمایش نزدیک شود، قطعا اولین خط مقدم که پدافند هوایی است پاسخ کوبنده می‌دهد و این یاوه گویی ها جایی جز همان رسانه های شیطان‌صفت و متوهم ندارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار