لاریجانی در نطق پیش از دستور:

ساختار قدرت طلبی آمریکا با تروریسم گره خورده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با کارنامه سیاه خود در راه مبارزه با تروریسم غش کرده و ساختار قدرت طلبی این کشور، با پدیده تروریسم گره خورده است.
کد خبر: ۲۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵ - 21September 2014

ساختار قدرت طلبی آمریکا با تروریسم گره خورده است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی پارلمان بیان کرد: امر مضحک این است که آمریکا با این کارنامه سیاه خود امروز در راه مبارزه با تروریسم غش کرده است، اصولاً ساختار قدرتطلبی آمریکا با پدیده تروریسم گره خورده است چه در افغانستان و پاکستان و چه در عراق و سوریه.

رئیس مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: به همین جهت رهبر معظم انقلاب پس از اینکه از بیمارستان مرخص شدند، عنوان کردند در بیمارستان تفریحی داشتیم و آن عبارت بود از، مبارزه با تروریسم توسط آمریکا و فرمودند ما اعتمادی به این گفتهها نداریم و مشارکت در چنین امری نخواهیم داشت که موضعی بسیار دقیق و حکیمانه بود.

لاریجانی با اشاره به این که شیطنت آمیزتر از این موضوع برخی اظهارات مسئولان آمریکا در مسئله هستهای ایران است، گفت: اینکه در آستانه مذاکرات هستهای با حرفهای نسنجیده و کودکانه دست به انحراف در بحث هستهای را دارند، روی دیگر همان خوی استکباری آمریکاست که وقتی در مبارزه با ایران عاجز شدند و در مذاکرات نیز نتوانستند تحمیل ایجاد کنند.

وی ادامه داد: ضمناً به قدرت انتظامبخش و امنیتساز ایران در منطقه وقوف یافتند، به بایدها و نبایدهای غیرمنطقی در حد و اندازه فعالیتهای هستهای ایران روی آوردند و خط و نشان کشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها