خانواده شهید بابایی در نامه‌ای به حاتمی‌کیا؛

«به وقت شام» توصیف رشادت‌های مدافعان حرم است

خانواده شهید بابایی با نگارش نامه‌ای از ابراهیم حاتمی‌کیا تقدیر کرد و فیلم «به وقت شام» را توصیف رشادت‌ها و مجاهدت‌های فرزندان رشید مدافع حرم دانست.
کد خبر: ۲۸۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ - 09April 2018

«به وقت شام» توصیف رشادت‌های مدافعان حرم است

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، خانواده شهید سرلشکر بابایی با نگارش نامه‌ای از ابراهیم حاتمی‌کیا بابت ساخت فیلم سینمایی «به وقت شام» تقدیر کرد.

متن نامه بدین شرح است:

برادر عزیز و فداکار جناب آقای ابراهیم حاتمی‌کیا

سخنان زیبا و دردمندانه جنابعالی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر علامتی گویا از شجاعت، وطن دوستی و اخلاص شماست و در زمانه‌ای مطرح شده که دشمن با تمام توان در صدد ضربه زدن به شور ایمان و عمق اعتقادات ملت ایران است.

فیلم «به وقت شام» در توصیف رشادت‌ها و مجاهدت‌های فرزندان رشید مدافع حرم، گوشه‌ای از صحنه طوفانی و پر حادثه دفاع از عزت، خاک و ناموس مردم مظلوم خاورمیانه را به تصویر کشیده و به مردم بزرگ و عزیز ایران می‌گوید که چه فرزندان پر افتخار و رشیدی در دامن خود پرورانده‌اند.

اینجانب جواد بابایی (اخوی سرلشگر خلبان عباس بابایی) به نمایندگی از خانواده، از جنابعالی بابت زحمتی که کشیده و رنجی که در ارائه این تصویر درخشان برده‌اید، سپاسگزاری می‌کنم و آرزوی آن را دارم که دیگر هنرمندان وطن دوست و کاردان این کشور نیز در همین مسیر گام بردارند.

توفیق روزافزون جنابعالی و سایر هنرمندان متعهد و انقلابی ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسئلت دارم. از لطف و محبتتان نسبت به خانواده های محترم شهدا نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

انتهای پیام/ 116 

نظر شما
پربیننده ها