فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

ارزش های اصیل انقلابی با زبان هنر به نسل آینده منتقل شود

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هنرمندان متعهد و انقلابی و ارزشی ما باید با بهره مندی از زبان هنر ارزش های اصیل انقلابی ما را به نسل های بعدی منتقل کنند.
کد خبر: ۲۸۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ - 09April 2018

ارزش های اصیل انقلابی با زبان هنر به نسل آینده منتقل شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، سردار محسن کریمی در دومین همایش پاسداشت و تجلیل از هنرمندان انقلابی استان مرکزی همزمان با سالروز آغاز هفته هنر انقلاب که در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد  با اشاره به رسالت مهم هنرمند بسیجی اظهار داشت: یک هنرمند بسیجی و ارزشی با آفرینش آثار هنری ماندگار می تواند مهم ترین مروج در حوزه انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: زبان هنر با ویژگی های نهفته در خود می تواند مهم ترین پل ارتباطی میان هنرمند و نسل جوان جامعه باشد از این رو هنرمندان باید با خلق آثار فاخر و ارزشمند انقلابی در راستای ترویج فرهنگ انقلاب در تلاش باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: اخلاق مداری و توجه به ارزش های انسانی همواره دو شاخصه مهم برای هر هنرمند انقلابی و متعهد است و می توان هنری را واقعی دانست که  در مسیر تعالی بشر و دستورات خداوند متعال قرار گیرد.

سردار کریمی با اشاره به شهید مرتضی آوینی به عنوان الگوی برجسته هنرمند متعهد و انقلابی گفت: هنر انقلابی و اسلامی در اندیشه شهید آوینی متبلور است و هنرمندان باید از منش و گرایش فکری و اخلاقی این شهید بزرگوار الگوبرداری کنند.

وی ادامه داد: کنگره 6 هزار و 200 شهید والامقام استان مرکزی نیمه نخست امسال در اراک برگزار می شود و هنرمندان رشته های مختلف استانی که در برگزاری هر چه باشکوهتر این فرآیند ارزشی، سپاه روح الله را یاری کنند می توانند نظرات و ایده های خود را به دبیرخانه این کنگره ارائه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار