حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی:

گفتمان انقلاب ما مرزها را در نور دیده است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی مرزها را در نور دیده و بسیاری ملت‌ها و بلکه دولت‌ها را در بر گرفته است.
کد خبر: ۲۸۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ - 09April 2018

گفتمان انقلاب ما مرزها را در نوردیده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه امروز دوشنبه در جمع فرماندهان، مسئولین و مدیران نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را دارای حکمت، فلسفه و مبنای قوی عنوان و اظهار داشت: انتظار معظم له بر تقویت و ارتقای هر چه بیشتر معنویت، «بصیرت دینی» و «روحیه انقلابی و جهادی» در فرماندهان، مسئولین و آحاد پاسداران ناشی از اهمیت نقش و جایگاه پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن در مقطع حساس کنونی است.

وی با تاکید بر اینکه با آغاز چهلمین سال به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، صف بندی جبهه استکبار مقابل ما شفاف و صریح تر شده است، گفت: دنیای استکبار با دیدن پیشرفت‌های شگرف انقلاب و احساس خطر نسبت به توسعه گفتمانی این انقلاب الهام بخش، به این جمع‌بندی رسیده که می بایست در تقابل با انقلاب اسلامی ایران که مرگ تدریجی آنها را رقم زده آشکارتر ایستاد.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: در مقابل این دشمنی ها، امروز گفتمان انقلاب اسلامی مرزها را در نوردیده و بسیاری ملت‌ها و بلکه دولت‌ها را در بر گرفته است.

وی افزود: پیشرفت های علمی، عملی و فناوری و نیز کوتاه نیامدن نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران در برابر تحریم، تهدید و فشارهای دشمنان و توانایی تبدیل کردن چالش‌ به فرصت‌های ارزشمند از جمله عللی بود که موجب شد جبهه دشمن آشکارا به تقابل با انقلاب اسلامی ایران بپردازد.

حاجی صادقی در ادامه تصریح کرد: دشمنان دریافته اند که انقلاب اسلامی از تهدید، تحریم و تهاجم بیرونی به هیچ عنوان آسیب نخواهد دید، از این رو راه ضربه زدن به انقلاب را استحاله و نفوذ در میان برخی انقلابیون قرار داده اند.

وی با برشماری عوامل لغزش و استحاله افراد اظهار داشت: لغزش در فکر و اندیشه و ایجاد انحراف فکری و عملی، همچنین دنیاطلبی و از بین رفتن روحیه جهادی و انقلابی می‌تواند از عوامل مهم سقوط، حتی در میان انقلابیون به شمار آید.

حاجی صادقی گرفتار تردید و شک شدن را از خطرات فراروی نیروهای انقلابی و سنگر نشینان اسلام ناب از منظر مقام معظم رهبری عنوان و تصریح کرد: برخورداری از بصیرت دینی و شناخت شاخص ها و مولفه های آن می تواند موجب حفظ انسان در برابر این آسیب ها و معضلات شود.

وی دنیا طلبی، فاصله گرفتن از ارزش ها و از دست دادن روحیه جهادی را از دیگر خطرات در برابر نیروهای انقلابی از منظر معظم له برشمرد و تصریح کرد: امروز در برابر حجم عظیم توطئه و هجمه های جبهه استکبار علیه انقلاب اسلامی به قدرت و قوت نیاز داریم، موشک ها و تجهیزات دفاعی قدرت ما و برخورداری از معنویت و بصیرت دینی و روحیه جهادی و انقلابی قوت ما به شمار می رود که می بایست در تقویت هرچه بهتر و بیشتر این مولفه های مهم، بی وقفه تلاش کنیم.

حاج صادقی در پایان پیشتازی در فهم و عمل به تدابیر، رهنمودها و فرامین مقام عظمای ولایت، محور قرار دادن معنویت، بصیرت دینی و روحیه جهادی و انقلابی در تمامی اقدامات و برنامه ها، تاکید بر اثربخشی در برنامه ها و تعهد و تقید کامل به احکام شرعی و قوانین سازمانی را از جمله مهمترین مطالبات خود از فرماندهان مسئولین و آحاد کارکنان مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها