یادواره ۳ شهید دفاع مقدس در یزد برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شهیدان «زارعیان»، «قانع» و «حاجی عبداللهی» شامگاه سه شنبه ۲۱ فروردین‌ماه در یزد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ - 10April 2018

یادواره 3 شهید دفاع مقدس در یزد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، مراسم بزرگداشت سه شهید دفاع مقدس در یزد به صورت جداگانه از سه‌شنبه ۲۱ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

مراسم گرامی‌داشت شهید «علی زارعیان» به همراه یاد و خاطره پدر مرحومش حاج «علی زارعیان» به مدت سه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در منزل پدر شهید واقع در آزادشهر، خیابان فداییان اسلام، کوچه شهید زارعیان برگزار خواهد شد.

همچنین، آئین بزرگداشت شهید «حمید قانع» به مدت چهار شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در منزل پدر شهید واقع در بلوار باهنر، کوچه شهید محمد جلال نور بالا، کوچه شهید مصطفی حیدری منعقد می‌باشد.

مراسم بزرگداشت شهید «محمد علی حاجی عبداللهی» نیز به مدت سه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در منزل پدر شهید واقع در بلوار ۱۷ شهریور، کوچه مسجد حجه ابی الحسن (ع) برگزار خواهد شد.

خاطر نشان می‌شود، شهید زارعیان متولد یکم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۴۸ در شهرستان تفت، تا اول متسطه تحصیل کرد و تراشکار بود. وی به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و هجدهم فروردین‌ماه سال ۱۳۶۶ به شهادت رسید، اما پیکرش در منطقه به جای ماند تا ۱۵ اسفندماه سال ۱۳۷۳ پس از تفحص خاکسپاری شد.

همچنین شهید حاجی عبداللهی نیز در پنجم بهمن‌ماه سال ۱۳۴۶ در یزد متولد شد. کانال‌ساز بود که با عضویت در بسیج به جبهه رفت. وی ۱۸ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۶ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار