رییس هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی:

تعهد و صبر از ویژگی‌های بارز «شهید صیاد شیرازی» بود

امیر آراسته با بیان اینکه شهید صیاد به معنای واقعی مومن و متعهد بود، گفت: همه ما باید از صبر و شکیبایی این شهید والامقام درس و الگو بگیریم.
کد خبر: ۲۸۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ - 10April 2018

تعهد و صبر از ویژگی‌های بارز «شهید صیاد شیرازی» بودبه گزارش دفاع پرس از کردستان، امیر ناصر آراسته صبح امروز در مراسم گرامیداشت نوزدهمین سالگرد شهادت امیر صیاد شیرازی که در محل حسینیه لشکر ۲۸ کردستان برگزار شد، اظهار کرد: امیر صیاد شیرازی سرباز خاکی بود و عشق ولایت را در ما به جای گذاشت.

این مقام مسوول، در وصف امیر صیاد شیرازی گفت: مومن اگر متقی، سخاوتمند و متواضع باشد، مردم محبت او را دل جای می‌دهند، امیر صیاد شیرازی در میان جامعه چنین خصوصیاتی شخصیتی بارزی داشت.

امیر آراسته عنوان کرد: شهید صیاد شیرازی در پرتو خلوص نیت صداقت، تقوا و سخاوت بی‌بدیلی داشت.

رییس هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی با بیان اینکه شهید صیاد به معنای واقعی مومن و متعهد بود، اذعان داشت: همه ما باید از صبر و شکیبایی این شهید والامقام درس و الگو بگیریم.

وی در  ادامه به ویژگی‌های نظامی و تدابیر عملیاتی شهید صیاد شیرازی اشاره و خاطرنشان کرد: این شهید والامقام در صحنه نبرد با دشمن به سربازان فرمان می‌داد به جایی حمله کنید که پیروزی در آن قطعی باشد و خط پیوسته دشمن گسسته شود و دشمن تسلط حمله به آنجا را نداشته باشد.

رییس هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی اضافه کرد: صیاد شیرازی همچنین به سربازان تاکید می‌کرد، به جایی حمله کنید که به دلیل پیروزی روحیه نیروهای خودی پشت سنگر تقویت شوند و از موانعی عبور کنید که برای ارتش صدام غیر قابل عبور باشد و اینگونه طبق تدابیر خاص نظامی شهید صیاد شیرازی خرمشهر آزاد شد.

امیر آراسته تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی تکریم از بزرگان و تشویق جوانان را همیشه به همرزمان خود توصیه می‌کرد.

رییس هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: ویژگی بارز دیگر شهید صیاد شیرازی در انتصاب افراد بود و معتقد بود«فرد متعهد باید امانتدار و صادق باشد» از منظر وی متعهدی که تخصص ندارد، متعهد نیست.

امیر آراسته به نحوه آموزش  یگانهای شهید  صیاد شیرازی اشاره کرد و افزود: به گفته این شهید والامقام بازرسی یاوری است نه سروری و هرکسی که یگان‌ها را بازرسی می‌کند از کسی بالاتر نبوده و باید به نیروها یاری برساند و احساس برتری نکند.

وی در پایان اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی در پرتو خلوص نیت، صداقت و پاکی مورد توجه اقشار مختلف جامعه بود تا جایی که رهبر انقلاب فرمودند، مراسم  تشییع جنازه شهید صیاد شیرازی کم نظیر بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار