فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان:

شهید «صیاد شیرازی» افسری نخبه و محبوب دل نیروهای مسلح بود

«تقی دریکوند» گفت: شهید امیر سپهبد «علی صیاد شیرازی» افسر نخبه و باهوش، پیرو واقعی خط ولایت و محبوب دل‌ نیرو‌های مسلح بود.
کد خبر: ۲۸۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ - 10April 2018

بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در خرم آباد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، مراسم بزرگداشت شهید امیر سپهبد «علی صیاد شیرازی» ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، فرمانده لشکر ۸۴ لرستان و جمعی از نیرو‌های نظامی و انتظامی و مسئولین استان در حوزه «کمالیه» خرم‌آباد برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم «تقی دریکوند» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان در این مراسم، اظهار داشت: در سال ۶۰ حادثه سقوط هواپیمای  C130 ارتش رخ داد و تعدادی از فرماندهان سپاه و ارتش در این حادثه به شهادت رسیدند که پس از این حادثه، شهید «صیاد شیرازی» فرمانده نیروی زمینی ارتش شد.

وی افزود: شهید «صیاد شیرازی» نخبه نیروی زمینی ارتش بود و از نیرو‌های بسیج و سپاه به‌خوبی استفاده کرد تا دفاعی که انجام می‌شد به صورت مشترک باشد.

دریکوند عنوان کرد: شهید «صیاد شیرازی» به محض اینکه فرمانده نیروی زمینی شد، تشکیل یک قرارگاه مشترک را داد که نویسندگان، فرماندهان و سخنرانان از این قرارگاه به نام قرارگاه مقدس یاد می‌کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان بیان کرد: پس از تشکیل قرارگاه مشترک با طرح‌ریزی که شهید «صیاد شیرازی» انجام داد، ظرف کمتر از یک سال با چهار عملیات بزرگ مانند «طریق‌القدس»، «فتح‌المبین»، «بیت‌المقدس» و شکست حصر آبادان، بیش از ۹۰ درصد از خاک کشور آزاد شد.«صیاد شیرازی» افسر نخبه و باهوش، پیرو واقعی خط ولایت و محبوب دل‌ نیرو‌های مسلح بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار