نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان:

شهید «صیاد شیرازی» هیچ‌گاه از تذهیب نفس غافل نبود

آیت‌الله «علی اسلامی» گفت شهید «صیاد شیرازی» اهل ایمان بود، هیچ‌گاه از تذهیب نفس غافل نبود و در همه حال حتی میدان نبرد از خودسازی غافل نمی‌شد.
کد خبر: ۲۸۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸ - 10April 2018

«شهید صیاد» هیچ‌گاه از تذهیب نفس غافل نبودبه گزارش دفاع پرس از قزوین، آیت‌الله «علی اسلامی» نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم بزرگداشت امیر سپهبد «علی صیاد شیرازی» که به همت قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی در مسجد «ولایت» قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این امیر سرافراز در میان جنگ جنود‌الله با جنود شیطان، نفس خود را سرکوب می‌کرد و خدا را در همه‌ کارها در نظر می‌گرفت.

وی افزود: شهید «صیاد شیرازی» را از نزدیک در شروع عملیات شکست حصر آبادان دیدم که اولین کاری که انجام داد آن بود که زیر آسمان رفت و دست به دعا گرفت و باخدای خود مناجات کرد و سپس راهی عملیات شد و همواره آن جانب ملکوتی‌اش را حفظ می‌کرد.

اسلامی تأکید کرد: شهید «صیاد شیرازی» فردی بود که مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا خم می‌شود و تابوت و پیکر او را می‌بوسد و با خضوع در کنار پیکر این امیر ارتش جمهوری اسلامی می‌ایستد و نماز می‌خواند.

امام جمعه شهر تاکستان بیان کرد: این امیر سرافراز اسلام خود را تا لحظه آخر فراموش نکرد، وسوسه‌ها را از خود دور می‌کرد، واقعاً اخلاص داشت و اهل ایمان بود، هیچ‌گاه از تذهیب نفس غافل نبود و در همه حال حتی میدان نبرد از خودسازی غافل نمی‌شد.

وی در پایان عنوان کرد: وی در دل شب وارد قم و منزل آیت الله «بهالدینی» می‌شد و درس اخلاق می‌گرفت و علمای بزرگ قم برایش جایگاه ویژه‌ای قائل بودند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها