خاطرات یک روحانی آزاده منتشر شد

کتاب «کلاه قرمزی‌ها» خاطرات بدون اغراق و صادقانه «شیخ عبدالکریم کریم‌پور» آزاده‌ای روحانی از اهالی «نجف‌آباد» اصفهان است.
کد خبر: ۲۸۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ - 10April 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، شیخ عبدالکریم کریم‌پور نیز مانند بسیاری از نوجوانان روزهای جنگ توانست با دستکاری شناسنامه‌اش خود را به جبهه‌ها برساند و در خیل عاشقان دفاع مقدس حضور داشته باشد.

شیخ عبدالکریم پس از حضور در چندین عملیات، سرانجام در شهریور ۱۳۶۴ به اسارت نیروهای دشمن درآمد و در حدود شش سال از بهترین لحظه‌های عمر خود را در غربت اسارت سپری کرد.

آنچه در خاطرات این آزاده مورد توجه است، حرف‌های زلال و معصومانه و خواب‌های صادقانه‌ای است که شاید در وهله اول باورپذیری آن کمی دشوار به نظر برسد؛ اما شیخ عبدالکریم کریم‌پور و خواب‌هایی که تعبیر می‌شد چنان مورد تأیید دیگر آزادگان هم‌اردوگاهی قرار دارد که جای هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای در واقعیت امر باقی نخواهد گذاشت.

«کلاه قرمزی‌ها» در ۳۱۲ صفحه رقعی با قیمت پشت جلد ۱۸۰۰۰ تومان در «سی‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» در اختیار علاقه‌مندان به این عرصه قرار خواهد گرفت. این کتاب توسط زهره علی‌عسگری به نگارش درآمده است.

منبع:‌ایسنا

نظر شما
پربیننده ها