مدیر ادبیات و انتشارات اداره حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی دفاع مقدس به همراه نقد کتاب «دارساوین»

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی از برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی دفاع مقدس به همراه نقد کتاب «دارساوین» به نویسندگی سعید علامیان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ - 10April 2018

برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی دفاع مقدس به همراه نقد کتاب «دارساوین»«معصومه رحمانی» مدیر ادبیات و انتشارات اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در بجنورد از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع تاریخ شفاهی و خاطره دفاع مقدس با حضور «سعید علامیان» نویسنده کشوری خبر داد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ارتقای سطح علمی و آگاهی اهل قلم و نویسندگان استان است.

رحمانی گفت: این کارگاه آموزشی با مشارکت حوزه هنری در روز چهارشنبه 22 فروردین ساعت 15 در محل حوزه هنری خراسان شمالی برگزار می شود.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی یادآور شد: بعد از کارگاه آموزشی نویسندگان و منتقدان استان به همراه سعید علامیان به نقد و بررسی کتاب «دارساوین» می پردازند.

لازم به ذکر است کتاب «دارساوین» به نویسندگی سعید علامیان کتاب خاطرات سردار «فتح الله جعفری» سرتیم حفاطت از بیت امام خمینی (ره) در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بنیان گذار و فرمانده یگان زرهی سپاه در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها