ویژه برنامه تکریم پدران آسمانی در «دهدشت» برگزار شد

ویژه برنامه تکریم پدران آسمانی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در «دهدشت» برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ - 10April 2018

ویژه برنامه تکریم پدران آسمانی در «دهدشت» برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از دهدشت، ویژه برنامه تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدای شهرستان کهگیلویه با عنوان «شکوه صبر» ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سالن شهید آوینی شهر «دهدشت» برگزار شد.

«سید کمال‌الدین دولتخواه» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در این آیین اظهار داشت: در دورانی که ارزش‌های الهی رخت بر بسته بود انسان‌هایی از جنس فرشتگان به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و برای این ملت افتخارهای زیادی به ارمغان آوردند.

وی سرافرازی ایران اسلامی را مدیون صبر و شکیبایی پدران و مادران شهدا دانست و افزود: والدین شهدا مصداق شکوه صبر و وارثان نسل ایثار هستند و بزرگی شهدا مدیون زحمات این عزیزان است.

حجت‌الاسلام « قدرت‌الله خرم‌ روز » مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین با بیان اینکه شهدا با شهادت خود به ما حیات طیبه داده‌اند، گفت: کوته‌فکران خیال نکنند که شهدا مرده‌اند، آن‌ها حیات دارند و بر سفره ائمه اطهار(ع) ارتزاق می‌کنند.

وی اقتدار امروز ایران در دنیا را مدیون فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بیان کرد: استکبار جهانی در مقابل فرهنگ ایثار و شهادت زمین‌گیر شده و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف، آنها را به خشم آورده است.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این ایران اسلامی و شهدای مدافع حرم بودند که غده سرطانی «داعش» را متلاشی کردند، گفت: به برکت خون شهدا و استقامت خانواده‌های آنها و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب روز به‌روز شاهد موفقیت‌های چشمگیر در زمینه‌های مختلف در سطح کشور هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار