جانشین ناحیه مقاومت بسیج بهشهر:

اجرای راهیان نور سرمایه گذاری برای آینده معرفتی نسل جوان است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج بهشهر به برگزاری راهیان نور در ایام عید اشاره کرد و گفت: اجرای این برنامه بزرگ فرهنگی که در آن معرفت و روحیه ایثار و شهادت طلبی دیده می شود سرمایه گذاری برای آینده معرفتی جوانان ماست.
کد خبر: ۲۸۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰ - 10April 2018

به گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از قرارگاه رسانه ای شهید کابلی، «محمدباقر قزلباش» جانشین ناحیه مقاومت بسیج بهشهر با بیان اینکه هر تفکر و فرهنگی اگر می خواهد پایدار باشد باید استمرار داشته باشد، اظهار داشت: استمرار فرهنگ جهاد و شهادت در برگزاری اردوهای راهیان نور و یادواره های شهدا است، به همین دلیل مقام معظم رهبری فرمودند که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: سپاه بهشهر برنامه اعزام کاروان راهیان نور را از سال گذشته با جدیت پیگیری کرد و با اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب تمام همت خود را برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به جوانان انجام داد.

قزلباش اظهار کرد: اجرای این برنامه بزرگ فرهنگی که در آن معرفت و روحیه ایثار و شهادت طلبی دیده می شود سرمایه گذاری برای آینده معرفتی جوانان ماست.

 وی ادامه داد: برای همین هم جلسات مختلف برای هماهنگی و بهبود کیفی برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت درون سازمانی و با دیگر نهادها و دستگاه های شهرستانی برگزار شد.

وی همچنین عنوان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی با تلاش و با روحیه بسیجی و انقلابی قابل اجرا است.
قزلباش گفت: درصد بالای زائران راهیان نوری که از منطقه هفت تپه، شلمچه، هویزه و... بازدید کردند زائر اولی بودند.

وی به نامگذاری سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «حمایت از کالای ایرانی» گفت: همه باید برای سربلندی نظام و اجرایی کردن فرمایشات رهبری قدم برداریم، از تولیدات داخل و کالای ایرانی حمایت کنیم و جلوی رشد بی رویه واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند را گرفته تا مشکلات اقتصادی مدیریت و کنترل شود.

این مسئول در پایان گفت: قطعا حمایت از کالای ایرانی موجب می شود تا شاهد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور باشیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار