پدر شهید «محمد فاضل» به فرزند شهیدش پیوست

پدر شهید محمد فاضل دار فانی را وداع گفت و پس از سال‌ها فراق به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۲۸۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ - 11April 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حاج محمدحسین فاضل پدر شهید محمد فاضل که از شخصیت‌های برجسته و شناخته شده شهر سبزوار به شمار می‌آمد، پس از تحمل یک دوره بیماری در سن 93 سالگی در مشهد مقدس دارفانی را وداع گفت.

مرحوم فاضل از معاشران و همراهان بسیاری از بزرگان انقلاب نظیر مرحوم استاد حمید سبزواری (پدر شعر انقلاب)، مرحوم استاد محمدتقی شریعتی، مرحوم علی شریعتی، مرحوم فخرالدین حجازی و... بود.

پدر شهید پیروی خط امام «محمد فاضل» درگذشت

مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم روز پنجشنبه 23 فروردین‌ماه ساعت 9 صبح از درب منزلشان واقع در شهر سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد و حجت الاسلام سید حمید علم الهدی (برادر شهید علم الهدی و دبیر هیات امنای یادمان شهدای هویزه) بر پیکر آن مرحوم نماز اقامه خواهد کرد.

شهید محمد فاضل، دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف و از دانشجویان پیرو خط امام(ره) نقش آفرین در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که 16 دی 1359 همراه با شهید سیدمحمدحسین علم الهدی در حماسه هویزه به شهادت رسید.

پدر شهید پیروی خط امام «محمد فاضل» درگذشت

وی قبل از پیوستن به شهید علم الهدی و حماسه هویزه، فرماندهی گروه اخلاص را در شهر سوسنگرد عهده دار بود.

شهید محمد فاضل در فرازی از نوشته‌هایش آورده است: «اگر جاسوسان آمریکایی به اسارت ما در نمی‌آمدند اکنون ما همچنان در اسارت آمریکا بودیم. تداوم انقلاب در پیروی از خط امام است و پیروی از خط امام، حفظ خون شهداست.»

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها