امام جمعه دهدشت:

هیمنه دشمنان در دفاع مقدس با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی شکسته شد

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» با اشاره به نامگذاری سال 97 با عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، گفت: در جنگ هشت ساله با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و شهدا به عنوان نیروی انسانی داخلی، هیمنه دشمنان را در هم شکستیم.
کد خبر: ۲۸۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ - 11April 2018

شهدا با خون خود از نظام جمهوری اسلامی حفاظت می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مراسم نکوداشت «پدران آسمانی» ظهر امروز (چهارشنبه) باحضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، در گلزار شهدای شهر «یاسوج» برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه دهدشت در این آیین با بیان اینکه زیارت قبور شهدا هدایت‌گر انسان است، اظهار داشت: شهدا وظیفه خود را انجام داده و جان خود را برای شکوه این ملت و انقلاب اسلامی فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه ما برای حفاظت از سرمايه بزرگ شهدا که انقلاب اسلامی، نظام و ارزش‌های دینی است به‌خوبی وظیفه خود را انجام نداده‌ایم، افزود: امروز نسبت به گذشته باید بیشتر تلاش کنیم و اگر کاهلی و سهل‌انگاری کنیم و دغدغه نداشته باشیم، تلفات دام‌هایی که دشمن برای ما پهن کرده است افزایش می‌يابد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه ما کمی از شهدا و فرهنگ شهدا فاصله گرفته‌ايم، گفت: گاهی جنگ میدانی و فیزیکی است که جوانان ما مجروح یا شهید می‌شوند و شهادت برای دفاع از وطن افتخار است، اما گاهی نیز جنگ فرهنگی است و اگر در مبارزه فرهنگی تلفات دادیم برای ما ننگ و زجر است.

حسینی تأکید کرد: نباید بگذاریم فرهنگ و باورهای دینی ما در دست دشمنان اسلام و این ملت این‌گونه مجروح شود و ببینیم که حجاب و ارزش‌های دینی، معنوی و الهی ما به راحتی زیر سؤال می‌رود.

وی با بیان اینکه همه ارزش‌هایی که شهدا برای آن‌ها جان دادند مورد تهاجم قرار گرفته است، گفت: امروز باید بار دیگر بیعت خود را با شهدا برای حفاظت از این ارزش‌ها اعلام کنیم.

امام جمعه دهدشت با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی»، ابراز کرد: این شعار به معنای تکیه بر ظرفیت‌ها و نیروی داخلی است و همان‌گونه که در جنگ هشت ساله با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و شهدا به عنوان نیروی انسانی داخلی، هیمنه دشمنان را در هم شکستیم، امروز هم باید همان‌طور عمل کنیم.

حسینی با بیان اینکه دشمن باید بداند که شهدای ما زنده‌اند و با خون خود از این نظام حفاظت می‌کنند، اظهار کرد: راه و یاد شهدا زنده است و کسانی هم‌اکنون در این کشور وجود دارند که اگر لحظه‌ای انقلاب و نظام مورد تهاجم قرار گیرد، وارد میدان شده و مانند شهدا جان خود را فدا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها