فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

آرمان نیل تا فرات اسرائیل در گلو خفه شده است

سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» گفت: آرمان نیل تا فرات اسرائیل در گلو خفه شده و خط مقدم حماس، لبنان و سوریه در چندین جهت اسرائیل را محاصره کرده است و به زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.
کد خبر: ۲۸۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ - 11April 2018

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حریم زینبی، «اکبر زوار جنتی» با بیان اینکه خانواده‌های صابر و با صلابت با استواری خود نمی‌گذارند در قلب دشمن خشنودی ایجاد شود، اظهار داشت: سلام بر پیکر پاک شهید زوار که از وطن دفاع کرد تا اجازه‌ی تضعیف جبهه‌های اسلام را ندهد.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم سه ویژگی منحصر به فرد دارند، نخست اینکه مدافع حریم ال الله و اهل بیت شده‌اند، اگر آنان نبودند تکفیری‌ها و حاکمان مزدور صهیونیستی اسرائیلی حرم اهل بیت(ع) را تخریب و آثار شیعه را از بین می‌بردند.

فرمانده سپاه عاشورا با اعلام اینکه امتیاز دوم مدافعان حرم خفه کردن تفکرات تکفیری در نطفه و ممانعت از تسری آن است، امتیاز سوم شهدای جبهه مقاومت اسلامی را شهادت در غربت خواند.

وی طی هشداری به صهیونیست‌ها متذکر شد: دشمن اسرائیلی متوجه باشد که خون پاک شهید جنتی به موقع، با استحکام و دقیق پاسخ داده خواهد شد. 

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه آرمان نیل تا فرات اسرائیل در گلو خفه شده و خط مقدم حماس در چندین جهت اسرائیل را محاصره کرده است، تصریح کرد: امروز مدافعان حرم فقط جوانان ایرانی نیستند بلکه از اقصی نقاط جهان در پاسخ به این لبیک گرد هم آمده‌اند.

وی خاطرنشان ساخت: معرکه شام، معرکه عجیبی است؛ امروز به فرموده رهبر انقلاب جبهه کفر در یک طرف و جبهه حق در طرف دیگر قرار گرفته است.

سردار خرم با بیان اینکه وصیت شهید محرم علیپور این بود که به فرزندانم بگویید من عاشق ولایت هستم و مبادا روزی از خط ولی فقیه خارج شویم، ادامه داد: شهید جوانی نیز در وصیتش می‌نویسد: ای حسین نمی‌گذاریم خواهرت تنها شود و ای شهید جوانی امروز رزمندگان و جوانان صف به صف پشت تو در حال جهاد هستند.
وی یادآور شد: رهبر انقلاب می‌فرماید: شهادت مرگی تاجرانه است، چه زیباست این شهادت که در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام باشد.

فرمانده سپاه عاشورا با اعلام اینکه آن روزی که به خانه این شهید بزگوار رفتیم پدرشان فرمود می‌دانستیم اکبر روزی در برابر اسرائیل شهید خواهد شد، تصریح کرد: این شهدا مانند همان یاران اباعبدالله حسین، حسینی می‌جنگند و شهید می‌شوند، مطمئن باشید راه او ادامه خواهد داشت.

وی تاکید داشت: جهاد شروع شده است، جهاد اصلی برای نابودی اسرائیل است و ان شالله امت اسلامی به پیروزی خواهد رسید؛  تمام ملت ایران آماده هستند تا فرمان رهبری را در تمام جبهات به ویژه جبهه مقاومت اسلامی محقق نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها