پیام واضح مردم تبریز در مراسم تشییع شهید مدافع حرم «اکبر زوار جنتی»

مردم تبریز امروز در حالی با حضور پرشکوه و کم نظیر خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حریم زینبی «اکبر زوار جنتی» شرکت کردند که صدای انزجار و نفرت‌شان از رژیم منحوس صهیونیستی با شعار مرگ بر اسرائیل در فضای میدان شهدای تبریز طنین انداز شده بود.
کد خبر: ۲۸۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ - 11April 2018

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، میدان شهدای تبریز امروز بار دیگر بوی بهشت به خود گرفت. مردم قدر شناس تبریز جمع شده بودند تا پیکر جوانی از اهالی جنت را بدرقه کنند. در این سالها میدان شهدا همیشه میزبان شهدای جبهه مقاومت اسلامی بوده است اما حضور پرشور مردم تبریز در تشییع پیکر شهید حمله ددمنشانه رژیم سفاک صهیونسیتی پیام آشکار حمایت همه جانبه مردم برای نابودی غده سرطانی منطقه و جدال اصلی جبهه‌ی حق با دشمن اول مان یعنی رژیم اسرائیل را نشان داد.

آسمان تبریز امروز هم حال غریبی به خود گرفته بود و گویی آن هم داغدار است. داغی که از رفتن جوانی جنت مکان به خود گرفته است. مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم اکبر زوار جنتی پیش از ظهر امروز چهارشنبه 22 فروردین ماه در میدان شهدای تبریز و با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و فرمانده سپاه عاشورا و دیگر مسئولان شهری و استانی برگزار شد.

شهید جبهه مقاومت اسلامی «اکبر زوار» از رزمندگان دلیر هوافضای سپاه بود که روز یک شنبه در بمباران جنگنده‌های اسرائیلی در پایگاهی واقع در استان حمص سوریه به درجه‌ عظیم شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار