دیدار ولایتی با وزیر امور خارجه سوریه

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در روز دوم سفر به سوریه با ولید المعلم وزیر امور خارجه این کشور و هلال هلال معاون دبیرکل حزب بعث سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۸۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ - 11April 2018

دیدار ولایتی با ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در روز دوم سفر به سوریه با ولید المعلم وزیر امور خارجه این کشور و هلال هلال معاون دبیرکل حزب بعث سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در دیدار علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه، بر ضرورت افزایش رایزنی‌ها و هماهنگی‌ها میان تهران و دمشق برای رویارویی با تروریست‌ها و حامیانشان تاکید شد.

دو طرف تاکید کردند که این هماهنگی‌ها برای مقابله با تهدید‌های و جنگ افروزی رژیم صهیونیستی و آمریکا و نیز هم‌پیمانانشان و ابزار‌های منطقه‌ای آن‌ها ضروری است.

ولایتی در این دیدار‌ها بار دیگر حمایت جمهوری اسلامی از سوریه و استقامت مردم این کشور در نبرد علیه تروریست‌ها را یاد آور شد.

وی با تبریک پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه به ویژه در غوطه شرقی، روابط راهبردی تهران دمشق را برای حفظ آرامش منطقه تعیین کننده توصیف کرد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار