مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

با همت مضاعف مسئولان کارها در حوزه دفاع مقدس ادامه خواهد یافت

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: مردم و مسئولان در مورد دفاع مقدس هنوز به باور نرسیده‌اند به همین دلیل در این حوزه در برخی موارد عقب ماندگی داریم و در صورتی که تلاش‌ها با همت مسئولان مضاعف شود کارهای خوبی که از گذشته آغاز شده ادامه خواهند یافت.
کد خبر: ۲۸۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ - 11April 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، سرهنگ «عباس عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر داشتن باور نسبت به دفاع مقدس، اظهار داشت: مردم و مسئولان در مورد دفاع مقدس هنوز به باور نرسیده‌اند به همین دلیل در این حوزه در برخی موارد عقب ماندگی داریم و در صورتی که  تلاش‌ها با همت مسئولان مضاعف شود کارهای خوبی که از گذشته آغاز شده ادامه خواهند یافت.

وی با اشاره به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت 5 هکتار و زیربنای 5 هزار و 286 مترمربع در شهرکرد در حال ساخت است که ساخت آن از سال 90 آغاز شده و اکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که عمده کار، طی سه سال اخیر صورت گرفته است.

وی هویت بخشی، مقابله با تهاجم فرهنگی، بازشناسی دستاوردهای جنگ تحمیلی و قهرمان پروری را از اهداف احداث این مجموعه دانست و خاطرنشان کرد: دروازه قرآن، محور آب، محور عروج، محل نمایش ادوات نظامی و میدان موانع از جمله بخش‌های این مجموعه هستند، ضمن اینکه عملیات والفجر 10 نیز در مساحتی حدود 2 هکتار طراحی می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به حمایت این اداره کل از پایان نامه‌های دانشجویی مرتبط، تاکید کرد: این اداره کل آمادگی ارائه موضوع، مشاوره و تهیه کتاب از پایان نامه های دانشجویی که در این راستا انجام شده باشند را دارد.

عباسی به برگزاری اختتامیه جشنواره فصلی به رنگ عشق در 3 خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و بیان کرد: جمع آوری آثار خاطره، شعر و داستان هنرمندان استان برای این جشنواره خرداد سال گذشته آغاز شده بود که در مراسم اختتامیه افراد برگزیده معرفی و تجلیل می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار