مدیرکل بنیاد مسکن لرستان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

بازسازی مناطق بمباران شده از فعالیت های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده است

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بازسازی مناطق بمباران شده را از مهمترین فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۲۸۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ - 11April 2018

«مسعود رضایی» مدیرکل بنیاد مسکن لرستان در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در خرم آباد، به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب ۱۰۰ اظهار داشت: این بنیاد در تاریخ ۵۸/۱/۲۱ با فرمان امام خمینی(ره) با هدف خدمتگزاری به اقشار مختلف مردم افتتاح شد.

وی با اشاره به نقش کارکنان اداره کل بنیاد مسکن لرستان در دوران دفاع مقدس افزود: همکاران ما در همان زمان روحیه جهادی و بسیجی داشتند و بعد از دوران جنگ شروع به باسازی مناطق بمباران شده استان کردند.

مدیر کل بنیاد مسکن لرستان در خصوص فعالیت های مربوط به دانشنامه دفاع مقدس لرستان نیز گفت: کل سوابق بازسازی جنگ و پرونده های مربوط به بنیاد مسکن را اسکن نموده ایم و در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قرار داده ایم.

رضایی با بیان اینکه بنیاد مسکن ۴ شهید، ۴ ایثارگر و ۱۲ رزمنده به انقلاب هدیه کرده است، خاطر نشان کرد: ۷۷ نفر از کارکنان بنیاد از نیروهای بسیجی هستند.

وی گفت: با همکاری پایگاه بسیج بنیاد مسکن، خاطرات و زندگی نامه شهدا و رزمندگان این بنیاد در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قرار خواهد گرفت.

رضایی اظهار داشت: در روزهای آینده از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که در حال ساخت است بازدید خواهیم کرد و همکاری لازم را برای ساخت این مکان فرهنگی خواهیم نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار