فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری:

کشور ما به پاس خون مطهر شهدای مدافع حرم در امنیت قرار دارد

سردار محمدعلی اکبری گفت: به پاس خون مطهر شهدای مدافع حرم، کشور ما در امنیت قرار دارد.
کد خبر: ۲۸۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ - 11April 2018

به گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) در آیین تجلیل از فعالیت های رسانه ای صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری در حوزه سپاه و بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعین حرم آل الله، از زحمات مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای استان تقدیر کرد و در ادامه به تبیین رسالت سپاه پرداخت.

سردار اکبری گفت: رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از قانون اساسی و بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری؛ دفاع از انقلاب اسلامی  دستاوردهای آن است.

وی افزود: سپاه بر اساس شرایط زمان و مکان و نیاز جامعه و انقلاب، هرجایی نیاز به حضور باشد، مإموریت حضور دارد. گاهی این مإموریت امنیتی است و گاهی دفاع از حرم آل الله که بعنوان عمق بخشی می باشد و زمانی نیز وارد عرصه فرهنگی یا امدادرسانی به مردم می شود؛ کما اینکه در زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب این حضور را همگان دیدند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع)  تصریح کرد: گروه های جهادی بسیجی استان چهارمحال و بختیاری روز بعد از زلزله به صورت خودجوش و بدون هیچ چشمداشتی در منطقه زلزله زده حاضر شدند و همواره آتش به اختیار حرکت کرده اند.

وی بحث های محرومیت زدایی ، ساخت و تعمیر خانه مسکونی برای نیازمندان، ساخت و تعمیر مسجد، خانه عالم، غسالخانه، راه و جاده و ... را از مصادیق ورود سپاه به عرصه خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم برشمرد و گفت: سپاه قمربنی هاشم (ع)  با تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی در پی تحقق انتظارات رهبر معظم انقلاب برای خدمت رسانی به نیازمندان است.

سردار اکبری، امنیت را مرهون تلاش مجاهدانه مدافعان حرم آل الله دانست و گفت: گوشه ای کوچک از واقعیت های سوریه و جنایات گروه های تروریستی و داعش در سوریه را مردم ما از طریق برنامه تلویزیونی ایام نوروز در قالب فیلم مشاهده کردند؛ اما واقعیت های بسیار زیادی در سوریه وجود دارد که قابل پخش از رسانه ها نیست .

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم به پاس خون مطهر شهدای مدافع حرم کشور ما در امنیت قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار